کارفرما سارق از آب در آمد

تهران (پانا) - رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که به بهانه استخدام کار گر، اموالشان را سرقت می‌کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کارفرما سارق از آب در آمد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال بیان کرد: بیست و پنجم شهریور ماه سال گذشته خانمی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، از طریق آگهی های اینترنتی با فردی که مدعی استخدام کارگر برای نظافت منزل بود، آشنا شدم و در نهایت قرار شد در خیابان جردن همدیگر را ملاقات و کارفرما من را به محل کار انتقال دهد.

وی عنوان کرد: شاکی ادامه داد: در خیابان جردن سوار بر خودروی پژو 206 کارفرما شدم و بعد از طی مسافتی این فرد اظهار کرد، خودرواش خراب شده و من را از خودرو اش پیاده و در یک لحظه به سرعت از محل گریخت و کیفم که حاوی مقادیر طلا ، موبایل و وجه نقد بود، سرقت کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: در حین تحقیقات کارآگاهان پرونده های مشابهی دیگری نیز به همین شیوه ارجاع و کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را در محمدوده خیابان شریعتی شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم سابقه دار می باشد، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی 6 مال باخته دیگر شناسایی و مال باختگان متهم را سارق اموالشان معرفی کردند.

وی گفت: متهم برای سیر مراجل قانونی به دادسرا معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار