مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم تجلیل از منتخبین حوزه پرورشی:

دانش‌آموزان بزرگترین سرمایه اجتماعی ما هستند

ملارد(پانا)- آیین اختتامیه پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت، تجلیل از منتخبین استانی مسابقات و جشنواره‌های حوزه پرورشی، فرهنگی و هنری، جشنواره نوجوان سالم در سالن شهید طحانی آموزش و پرورش ملارد بصورت پخش زنده از کانال راهبران تربیتی ملارد و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بزرگترین سرمایه اجتماعی ما هستند

در این مراسم طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، ضمن ابراز خرسندی از ارتباط آموزش و پرورش ملارد و نهادهای انقلابی نظیر ائمه جمعه، سپاه و نیروی انتظامی و تأثیر آن در موفقیت‌های دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان سرمایه اجتماعی ما هستند و همه تلاش‌های صورت گرفته در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، و پرورشی بهروزی و موفقیت آنهاست.

او در مورد فعالیت‌های صورت گرفته بیان کرد: برای موفقیت در همه عرصه‌های آموزش و پرورش، به زیرساخت‌های مالی نیاز است و ما سعی کردیم با تجاری ‌سازی، کمبود اعتبار برای انجام فعالیتهای پرورشی و آموزشی را بهبود ببخشیم.

رضایی‌فر، موفقیت مجموعه آموزش و پرورش ملارد را در همه عرصه ها، حاصل از همکاری نهادهای مختلف شهرستان با این ارگان دانست و افزود: خوشبختانه دانش‌آموزان ملاردی، نوجوانانی مستعد هستند و با همکاری مدیران، معلمان و مسئولان شهرستان، همواره در همه زمینه‌ها، حائز رتبه برتر هستند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد تعداد رتبه‌های برتر در مسابقات فرهنگی هنری در مرحله استانی را ۸۱ نفر و مرحله کشوری، ۱۰ نفر، در جشنواره نوجوان سالم، مرحله استانی ۱۱ نفر و مرحله کشوری ۷ نفر اعلام کرد و از همکاران خواست با وجود سختی فعالیت در شرایط کرونا، همچنان فعال باشند تا شاهد پویایی دانش‌آموزان بیشتر از گذشته باشیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار