۵۸ میلیون و ۳۲۳ هزار دز واکسن به کشور وارد شد

تهران (پانا) -جداول گمرک جمهوری اسلامی ایران حاکی از واردات ۵۸ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۶۰۶ دز انواع واکسن‌های وارداتی از ۱۵ بهمن‌ماه ۹۹ تا امروز (جمعه، ۲۶ شهریورماه) در قالب ۵۴ محموله است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
۵۸ میلیون و ۳۲۳ هزار دز واکسن به کشور وارد شد

براساس آمارهای گمرک، بیشترین واردات واکسن تا امروز مربوط به واکسن سینوفارم چین با ۳۱ محموله و ۴۸ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دز (معادل ۸۳.۵ درصد) بوده است.

پس از آن سه محموله واکسن آسترازنکا (وارداتی از ژاپن) با ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دز، یک محموله کووکس وارداتی از ایتالیا با یک میلیون و ۴۵۲ هزار دز، یک محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از چین- سبد کووکس با یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۰۰ دز، ۱۲ محموله واکسن روسی اسپوتنیک با یک میلیون و ۳۴۵ هزار دز، ۲ محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از روسیه با ۹۶۳ هزار دز، یک محموله کووکس وارداتی از کره جنوبی با ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دز، دو محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از اتریش با ۶۵۰ هزار دز و یک محموله واکسن بهارات هندی با ۱۲۵ هزار دز وارد کشور شده است.

برپایه این آمارها، بیشترین میزان واردات واکسن در شهریورماه امسال تاکنون با ۳۱ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۹۶ دز (معادل ۵۴ درصد کل واکسن‌های وارداتی تا امروز) بوده است.

شمار واکسن‌های وارداتی به بیش از ۵۸.۳ میلیون دز رسید

همچنین در مرداد ۱۳ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۱۰ دز (معادل ۲۳ درصد از واردات) و در تیرماه امسال ۶ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۸۰۰ دز واکسن (معادل ۱۱ درصد از واردات) وارد کشور شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار