نشست اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی استان بوشهر با رییس آموزش و پرورش شهرستان دیر 

دیر(پانا)_ نشست دو تن از اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی استان بوشهر با رییس آموزش و پرورش شهرستان دیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی استان بوشهر با رییس آموزش و پرورش شهرستان دیر 

نشست محمدرضا تنو نایب رئیس دوم هئیت رئیسه پسران مجلس دانش آموزی استان بوشهر و ریحانه ابراهیمی کارپرداز هیئت رئیسه دختران مجلس دانش‌آموزی با رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر برگزار شد.

در این نشست پیرامون مشکلات مدارس شهرستان دیر و موضوع بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و چند طرح توسط دانش آموزان مطرح شد.

تنو عضو هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی استان بوشهر ضمن تسلیت شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) اظهار کرد: پیش نیاز استفاده از فضای مجازی، دسترسی به امکانات آن نظیر تبلت یا گوشی موبایل است که با توجه به محرومیتی که در این منطقه وجود دارد، بخش قابل توجهی از دانش آموزان امکان تهیه این تجهیزات را نداشته و نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

احمد عبدالله زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر بیان کرد: شهرستان دیر در این موضوع خوب پیش رفته و بخش قابل توجهی در شهرستان دیر ابزار لازم را برای دنبال کردن کلاس‌ های مجازی دارند.
او گفت: ۸ درصد از شهرستان فاقد تبلت و یا گوشی هستند که به امید خدا اقداماتی جهت حل این مشکل صورت گرفته، به شرکت و ارگان‌های مختلف نامه هایی زده که انشالله طی سال تحصیلی جدید این موضوع هم با کمک خیرین و اولیاء دانش آموزان درست می‌شود.
ریحانه ابراهیمی عضو هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی استان بوشهر نیز خواستار رفع مشکلات پژوهش سرا شهرستان دیر شد.

ریس آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: مشکلات تماما حل نشده، اما فضای بسیار جالبی ایجاد شده برای دانش آموزان کنکوری و ازمایشگاه عالی داریم اما کمبودهایی دارد با تمام اینها باز هم امکانات خوبی موجود است.

عبدالله زاده با بیان اینکه مدارس شهرستان دیر برای بازگشایی آمادگی کامل دارند، ابراز کرد: الحمدالله تاکنون اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی در شهرستان صورت گرفته و همه عوامل اجرایی، اداری، آموزشی و پرورشی خود را برای سال تحصیلی آماده کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار