در جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس دانش آموزان شهر تهران مطرح شد:

در حوزه سرویس دانش‌آموزی اقدامات لازم انجام شده است

تهران(پانا) - در کارگروه سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی مسائل مربوط به شرکت‌های پیمانکاری و همچنین سرویس حمل و نقل مدارس استثنایی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
در حوزه سرویس دانش‌آموزی اقدامات لازم انجام شده است

چهارمین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزی شهر تهران با موضوع بررسی و اقدام در خصوص مسائل مربوط به سرویس دانش آموزی سال تحصیلی 1401-1400 با حضور نمایندگان تاکسیرانی و اعضاء کارگروه؛ در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور سید صدرا خوش قدم؛ رئیس انجمن اولیاء و مربیان، عباس باستانی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، ابراهیم نجار؛ رئیس امور مالی، صفر مشهدی فراهانی؛ معاون برنامه ریزی و پشتیبانی سازمان تاکسیرانی تهران، سید علی محتشمی پور؛ معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیراتی تهران شهناز کریمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و جمعی از اعضاء و نمایندگان تاکسیرانی و آموزش و پرورش برگزار شد؛ گزارشی از اقدامات انجام شده و مسائل مربود به شرکت های پیمان کاری حوزه تاکسیرانی، تاکید صلاحیت پیمانکاران و رانندگان و موارد مربوط به سرویس حمل و نقل مدارس استثنایی مورد ارائه و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است؛ به گفته معاون برنامه ریزی و پشتیبانی سازمان تاکسیرانی شهر تهران؛ تاکنون 103 شرکت پیمانکاری در حوزه سرویس مدارس در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند که در حال تکمیل مدارک تایید صلاحیت هستند،.

در ادامه ابراهیم نجار؛ رئیس امور مالی خاطرنشان کرد: با توجه به واکسینه شدن تعداد زیادی از رانندگان تاکسی که به دلیل شرایط سنی واجد شرایط واکسیناسیون بوده اند و واکسینه شده اند؛ در صورت قطعی شدن بازگشایی مدارس و فعالیت سرویس های حمل و نقل؛ آموزش و پرورش نیز در زمینه واکسینه شدن رانندگان سرویس مدارس همکاری لازم را خواهد داشت.

همچنین سید صدرا خوش قدم؛ رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران نیز خاطرنشان کرد: سامانه نظارت بر سرویس مدارس به بهره برداری رسیده و در صورت بازگشایی حضوری مدارس؛ اولیاء و فرهنگیان می توانند از طریق این سامانه درخواست و نظارت لازم را در فرآیند حمل و نقل دانش آموزان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار