رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد:

هفته دفاع مقدس فرصت مناسب تکریم فرهنگ ایثار و شهادت است

ملارد(پانا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هفته دفاع مقدس فرصت مناسب تکریم فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، امیراسماعیل‌ پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، در تشریح این خبر گفت: با هدف تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت است و می‌توان جوانان را با شهدا، زندگی و راه آنها آشنا کرد، مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در هفته دفاع مقدس بیان کرد: اجرای نمایش سگک، جشنواره تجسمی زندگی یک شهید به روایت رنگ تجسمی و کارگاه خوشنویسی، پخش فیلم در سالن آمفی تئاتر و اجرای سرود حماسی، از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده این نهاد است.

‌پورروشن به برنامه‌های حوزه ادبی نیز اشاره کرد و افزود: عصر شعر و خاطره‌گویی دفاع مقدس، رونمایی از کتب با موضوع ایثار وشهادت، تجلیل از نویسندگان و مولفین و نشست‌های نقد و بررسی کتاب از دیگر برنامه‌های در دست اقدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد در هفته‌ دفاع مقدس است.

او خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار