دبیرستان امام خمینی منطقه 15 رتبه اول قبولی آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی منطقه را کسب کرد

تهران (پانا)- دبیرستان امام خمینی (ره) در یکی از محروم ترین مناطق منطقه ۱۵ ساخته شده است که اکثر سالها با معرفی تعدادی از دانش‌آموزان به مدارس نمونه دولتی حائز رتبه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۴۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان امام خمینی منطقه 15 رتبه اول قبولی آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی منطقه را کسب کرد

دبیرستان امام خمینی (ره) که از سال ۱۳۶۰ به بهره برداری رسیده است و در اکثر سالها توانسته است رتبه هایی را در برخی از زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح منطقه و بعضا شهر تهران کسب کند.
این دبیرستان در یکی از محروم ترین مناطق منطقه ۱۵ ساخته شده است و تا ۳ سال پیش به عنوان مدرسه نمونه به فعالیت مشغول بوده و با تغییر رویه آموزش و پرورش به هیات امنایی تبدیل شده است و امسال از بین دانش آموزان پایه نهم که در آزمون مدارس نمونه دولتی و هنرستان های نمونه شرکت می کنند بالاترین آمار قبولی را در سطح منطقه ۱۵ به دست آورده است. در ضمن آمار قبولی این مدرسه در آزمون های مدارس تیزهوشان و ماندگار البرز و فرهنگ نیز در بین مدارس منطقه ۱۵ حائز رتبه قابل قبولی است.

به گفته مهدی سلیمانی؛ مدیر دبیرستان امام خمینی(ره) و تایید روانبخش لطفعلی پور؛ معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۵ در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ نیز با توجه به شرایط خاص کرونایی و آموزش مجازی باز هم دانش آموزان مدرسه خوش درخشیدند و با کسب تعداد ۷۹ قبولی در سطح منطقه رتبه اول را به خود اختصاص دادند همچنین تعداد ۱۰ دانش آموز در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و ۱۰ دانش آموز در آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز و ۱۰ دانش‌آموز نیز در آزمون ورودی مدارس فرهنگ پذیرفته شده‌اند که این خود با توجه به شرایط موجود، رتبه قابل قبولی برای این واحد آموزشی است کو در مجموع تعداد ۹۰ نفر از دانش آموزان این دبیرستان در آزمون‌های مدارس خاص پذیرفته شده اند. مدیریت مدرسه این افتخار بزرگ را به تمامی خانواده بزرگ دبیرستان امام خمینی (ره) و دبیران و دانش آموزان عزیز تبریک عرض کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار