برگزاری جلسه مدیران مدارس متوسط آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

شهر ری(پانا) - جلسه فصلی مدیران دوره اول و دوم متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با محوریت بررسی مسائل جاری، آموزش مجازی، باز گشایی مدارس و هفته دفاع مقدس با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مدیران مدارس متوسط آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، ضمن تقدیر از مدیریت اسبق اداره گفت: خدا را شاکرم که به این حقیر عنایت کرد تا بتوانم خادم فرهنگیان در این شهر که متعلق به حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام است، باشم.

او در ادامه افزود: وظیفه من دراین جایگاه، این است که بتوانم امکانات و ابزارهای کافی مهیا کنم تا شما مدیران بدون دغدغه و استرس به کار تعلیم، تربیت و مدیریت مدرسه بپردازید، و از خداوند منان می‌خواهم که توان کافی به این حقیر دهد، تا بتوانم خدمت‌گذارشما باشم.

ایمانی با اشاره به اینکه در هر زمینه‌ای که بخواهیم رشد کنیم باید کمک حال داشته باشیم و به همدیگر کمک کنیم ادامه داد: بنده با آغوش باز در خدمت همه شما عزیزان هستم و به نظرات و پیشنهادات با ارزش شما را بادقت مطالعه و بکارگیری خواهم کرد.

او اضافه کرد: امسال مثل سال گذشته باید شروع کلاس‌ها رو با نشاط انجام بدیم، هر چند که بصورت مجازی هست، به یاری خدا با توان و تلاش بتوانیم خدمت دانش‌آموزان عزیزمان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری تقارن هفته دفاع مقدس مقدس و بازگشایی کشور را مبارک دانست و گفت: از شما مدیران عزیز می‌خواهم که در عرصه دفاع مقدس با عشق و علاقه به شهدا بیشتر از گذشته برای هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار