نماینده شهریار: رتبه‌بندی اصلی‌ترین مطالبه جامعه فرهنگی است که باید محقق شود

تهران (پانا) - نماینده مردم شهریار در مجلس از هیات رئیسه مجلس خواست امکان بارگذاری سریع مصوبه کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره رتبه‌بندی معلمان را فراهم کند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده شهریار: رتبه‌بندی اصلی‌ترین مطالبه جامعه فرهنگی است که باید محقق شود

حسین حق‌وردی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رویکرد مردمی و انقلابی رئیس‌جمهور از هیات دولت خواست که برای کنترل و مدیریت سریع گرانی‌های کمرشکن و طاقت‌فرسا اقدامات عاجلی انجام دهد.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم تحمل گرانی‌های موجود را ندارند، افزود: انتظار می‌رود که دولت مردمی تا دیر نشده بازار را سر و سامان دهند. امروز مهم ترین مصداق مردمی بودن مبارزه با گرانی است.

وی با بیان اینکه موافقت با سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران موجب تعجب و تاسف بود، ادامه داد: چرا پس از انتشار گزارش مقرضانه اخیر آژانس با سفر آقای گروسی موافقت می‌شود. آقای گروسی اعتبار آژانس را در حد یک رسانه صهیونیستی پایین آورده است و نباید در دولت جدید همان امتیازدهی‌های یک طرفه قبلی ادامه پیدا کند.

این نماینده مردم درمجلس یازدهم با بیان اینکه آژانس باید در رفتار خود تجدیدنظر کند، تصریح کرد: نباید تسلیم زیاده‌خواهی‌های آژانس شد.

وی گفت: از ریاست جمهور می‌خواهم در معرفی وزیر آموزش و پرورش از میان افراد توانمند و آشنا به ساختارها و چالش‌های این وزارتخانه تسریع شود.

حق‌وردی از هیات رئیسه مجلس خواست که امکان بارگذاری سریع مصوبه کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره رتبه بندی معلمان را فراهم کند، رتبه بندی اصلی ترین مطالبه جامعه فرهنگی کشور طی 10 سال گذشته است که باید محقق شود، همچنین از رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم امکان برقراری مجدد فوق العاده ویژه فرهنگیان را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار