دیدار مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان با رئیس سازمان دانش آموزی استان

هرمزگان(پانا)-امروز مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان و جمعی از همکارانش با حضور در سازمان دانش آموزی استان، با رئیس سازمان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان با رئیس سازمان دانش آموزی استان

به گزارش خبرنگار پانا، این دیدار در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید در راستای همکاری و هم اندیشی کمیته امداد با سازمان دانش آموزی پیرامون برگزاری جشن عاطفه ها و همچنین بازدید از مرکز نیکوکاری مداد رنگی این سازمان صورت پذیرفت.

جلیل تراهی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های رئیس سازمان دانش آموزی با کمیته امداد در سنوات گذشته از وی خواست تا امسال نیز کمافی السابق در برگزاری جشن عاطفه ها با کمیته امداد همکاری نماید.

وی همچنین در خصوص عملیاتی کردن برنامه های مرکز نیکو کاری مدادرنگی سازمان دانش آموزی قول مساعد داد.

تراهی در بخش دیگری از سخنانش به تهیه تبلت دانش آموزی و اهدای آن به دانش آموزان اشاره نموده و خاطر نشان کرد: این کمیته علاوه بر تهیه تبلت و توزیع بصورت نیم بها در بین دانش آموزان، برنامه دارد با اجرای طرح نذر امام سجاد (ع) هزار دستگاه تبلت به ارزش هر دستگاه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را همزمان با بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کند.

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از همکاری مدیر و مسئولین کمیته امداد آمادگی سازمان را برای همکاری با کمیته در جشن عاطفه ها و سایر طرح ها اعلام کرد.

وی همچنین گزارش مختصری از عملکرد سالانه و همکاری های سنوات گذشته سازمان با کمیته در خصوص اجرای طرح جشن عاطفه ها ارائه کرد.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد کمیته امداد پیگیر حساب بانکی و کد دستوری به مرکز مداد رنگی باشد، همچنین مقرر گردید، خبرگزاری پانا نیز در پوشش اخبار کمیته امداد با آن اداره همکاری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار