کسب رتبه سوم کشوری توسط اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی  آموزش و پرورش استان بوشهر رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم کشوری توسط اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان بوشهر

علی موحدی گفت: اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی این معاونت، موفق شد در ارزیابی های کشوری انجام شده، رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.
موحدی اظهار کرد: امروزه نیروی انسانی کارآمد و توانا، مهمترین و ارزنده ترین منابع هر سازمانی به شمار می آید زیرا تغییر و تحول در گرو تغییراتی است که در نگرش و عملکرد منابع انسانی رخ می دهد.

وی تصریح کرد: در حوزه پرورشی و فرهنگی در صدد هستیم تا بر تکیه بر ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در جهت رشد متوازن دانش آموزان بر محور های تربیت اخلاقی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، زیبا شناختی فرصت های مناسبی را فراهم و گامهای موثرتری برداریم و فضای روانی خوبی را طراحی کرده، از ظرفیتها و فرصت هایی چون آموزش و توانمندی نیروهای مربوط به این حوزه مهم استفاده کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل افزود: بر خود فرض می دانم از رهنمودهای ارزشمند مدیرکل علیمراد کرمی و همه همکاران ارزشمند؛ معاونین و مربیان پرورشی مدارس، مشاوران، معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، کارشناسان مربوطه و رئیس اداره و کارشناسان اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل، بخاطر کسب این افتخار ارزشمند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار