‌اجرای مطلوب طرح واکسیناسیون فرهنگیان منطقه ۳ 

تهران (پانا) - دبیر اجرایی طرح واکسیناسیون فرهنگیان ‌منطقه ۳ ضمن اشاره به اجرای موفق طرح واکسیناسیون در منطقه، بر اهمیت همکاری بین آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و سپاه و بسیج برای اجرای طرح در زمانبندی اعلام شده تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
‌اجرای مطلوب طرح واکسیناسیون فرهنگیان منطقه ۳ 

فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و دبیر اجرایی طرح واکسیناسیون فرهنگیان ‌منطقه ۳ در بازدید از مرکز تزریق واکسیناسیون فرهنگیان منطقه گفت: در راستای اجرایی شدن تفاهم صورت گرفته میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص لزوم واکسیناسیون فرهنگیان کشور در اوایل مرداد ماه، با تاکید مدیر کل محترم، جلسه توجیهی معاونین پرورشی مناطق توسط معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد و مرحله عملیاتی اجرای طرح مذکور عملا در دستور کار مناطق قرار گرفت.

یارمحمدی در ادامه افزود: با توجه به اینکه متولی اصلی کار در مناطق، کارشناسان بهداشت و سلامت بودند که در حوزه پرورشی هستند، طبیعتاً معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه می‌بایست به جد پیگیر اجرای بهینه طرح باشد. در همین راستا ضمن برگزاری جلسه توجیهی کارگروه مربوطه و دعوت از معاونین محترم پشتیبانی و آموزشی و مسئولان محترم حراست و ارزیابی عملکرد، برنامه فراخوان همکاران فرهنگی منطقه، در دو گروه دولتی و غیردولتی به مدارس ارسال شد و تزریق دز اول واکسن بر اساس برنامه زمان‌بندی شده از ۱۱مرداد لغایت ۱۸ مرداد به صورت مطلوبی انجام شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۳ در خصوص تعداد همکارانی که در مرحله اول موفق به تزریق واکسن شدند، گفت: در مرحله اول حدود هزار و صد نفر از همکاران مدارس دولتی و حدود ۴هزار نفر از همکاران مدارس غیردولتی برای تزریق واکسن مراجعه کردند که تقریبا صددرصد سهمیه اختصاص داده شده به منطقه است.

وی افزود: بعد از گذشت مهلت مقرر و لازم، جلسه هماهنگی کارگروه اجرایی برای اجرای مرحله دوم طرح برگزار و متعاقب آن، برنامه فراخوان تزریق دز دوم واکسن به مدارس اعلام شد و در سالن ورزشی فرهنگسرای رسانه در میدان قبا با موفقیت به پایان رسید.
یارمحمدی در پایان گفت: از همه دست اندرکاران اجرای این طرح مهم از جمله معاونت محترم تربیت بدنی و سلامت اداره کل، ریاست معاونین، حراست و کارشناسان محترم اداره آموزش و پرورش منطقه، بویژه همکاران زحمتکش و دلسوز حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، نیروهای سپاه و بسیج و نیز ریاست پرسنل خدوم و تلاشگر شبکه بهداشت و درمان تهران شمال و همه نیروهای امدادی، خدماتی و... جهت همکاری مطلوبی که در اجرای موفق این طرح بزرگ داشتند، سپاسگزاری می کنم که این امر مهم بدون همکاری در این زمان محدود امکان پذیر نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار