شفاف‌سازی و فسادزدایی در فروش و توزیع سیمان با بکارگیری سامانه‌های جدید در کارخانه

اردبیل(پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت با بکارگیری سامانه‌های جدید در کارخانه سیمان اردبیل، در فروش و توزیع سیمان شفاف‌سازی و فسادزدایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شفاف‌سازی و فسادزدایی در فروش و توزیع سیمان با بکارگیری سامانه‌های جدید در کارخانه

به گزارش استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جریان بازدید از کارخانه سیمان اردبیل گفت: یکی از این سامانه ها سامانه سیمان یاب خواهد بود که از مزایای آن می‌توان به تبدیل تجارت سنتی به الکترونیک، احراز کامل هویت خریداران گسترش شبکه مویرگی، شفافیت فسادزدایی در حوزه فروش، از بین بردن رانت در فروش سیمان و ایجاد نرخ یکسان برای خریداران و هماهنگی شرکت‌های تابعه، حذف رقابت‌های درون گروهی، جلوگیری از پولشویی و فرار مالیاتی اشاره کرد که این نرم افزار تا اواخر مهرماه راه اندازی خواهد شد.

او افزود: نرم افزار دوم ثبت شماره سریال رهگیری روی پاکت سیمان است که این سامانه نیز تا آخر شهریور ماه راه اندازی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به الزام تمامی واحدهای تولیدی سیمان به عرضه محصولات خود در بورس از اقدامات کارخانه سیمان اردبیل در برگزاری جلسات توجیهی با مشتریان ثابت به ویژه صنایع سیمان بر و پیمانکاران پروژهای عمرانی برای دریافت کد بورسی تشکر و بر اولویت دادن کارخانه به مشتریان استان و اقدامات تدریجی در این خصوص تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار