جوان‌گرایی باید از حالت شعاری خارج و اعتماد به جوانان در عمل ثابت شود

کلات(پانا)- با حضور رمضان پروانه مدیرآموزش و پرورش شهرستان کلات و کارشناسان اداری این مدیریت ،آیین تکریم و معارفه کارشناسان آموزش متوسطه نظری دوره اول و کارشناس حقوقی املاک، حمایت قضایی کارکنان و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جوان‌گرایی باید از حالت شعاری خارج و اعتماد به جوانان در عمل ثابت شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در این جلسه بیان کرد: جوان گرایی باید از حالت شعاری خارج و اعتماد به جوانان در عمل ثابت شود. این مسئولیت هایی که بر عهده ما قرار می دهند هم فرصت است و هم تهدید، خدمت شایسته به بستر جامعه، خودمان و همه کسانی که چشم انتظار خدمات ما هستند؛ فرصت است، ولی اگر نتوانیم کاری را که بر دوشمان گذاشته اند را به خوبی انجام دهیم و موجب خسران به دیگران شویم به تهدید مبدل می شود.

وی افزود: همه ما در قبال فرصت هایی که در اختیارمان قرار داده اند مسئولیم و باید به خوبی از شرایط فراهم شده استفاده کنیم، برای جلوگیری از متضرر شدن دیگران نباید بگذاریم این فرصت ها به تهدید تبدیل شود. این جابجایی ها لازمه کار در یک محیط اداری است، نباید فکر کنیم‌که اگر مسئولیتی از دوشمان برداشته شد، ارتباط ما با آن محیط قطع می شود، در صورتی که برای پیشبرد اهدافمان باید در کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.

پروانه گفت: ایجاد هم افزایی برای برطرف کردن مشکلات لازمه کار است، ماحصل زحمات و همکاری شما همکاران عزیز در حوزه ستادی و مدارس، کسب رتبه های درخشان در تمامی زمینه ها و در سطح استان و کشور بوده است، این مهم میسر نمی شد، مگر با ایجاد همین فضای صمیمی و هم افزایی ها. یکی دیگر از موضوعاتی که در محیط کاری باید به آن توجه کرد بحث اخلاقیات و تکریم است، در پست هایی که به ما محول شده است این دو موضوع را نیز مد نظر قرار دهیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در پایان این جلسه موضوع جوانگرایی و جوانان را مورد تاکید در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و تشریح کرد: جوان گرایی باید از حالت شعاری خارج و اعتماد به جوانان در عمل ثابت شود و خوشبختانه در آموزش و پرورش شهرستان کلات این موضوع اتفاق افتاده و کارهای خوبی نیز انجام شده است.

در پایان جلسه ضمن معارفه آقایان سجاد روحی و محمدرضا صلاحی به عنوان کارشناسان حقوقی املاک،حمایت قضایی کارکنان و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و آموزش متوسطه نظری دوره اول ،از زحمات چندین ساله وحید جلایر و هادی براتی که عهده دار این پست ها بودند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

سجاد روحی که دارای کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی است، مشاور امور جوانان، کارشناسی تربیتی و فرهنگی هنری، کارشناسی سازمان دانش آموزی، کارشناسی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، را در سوابق خود داشته و جزو جوان ترین کارشناسان حوزه ارزیابی عملکرد و حقوقی استان خراسان رضوی است.

محمدرضا صلاحی که دارای مدرک کارشناسی علوم تجربی و کارشناسی ارشد الهیات فقه و مبانی حقوق اسلامی است، ۱۷ سال تدریس در مدارس شهرستان را در سوابق خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار