در شهرستان اسلامشهر انجام شد:

برگزاری جلسه مشترک ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پروژه مهر 1400

اسلامشهر (پانا) -مسئول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر عنوان کرد اقتدار و عزت ایران اسلامی امروز که در جهان طنین‌انداز است مرهون شهدا و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۱۲۱۳۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مشترک ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پروژه مهر 1400

در این جلسه، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: مسیری که در طول این چهل‌ و یک سال طی کردیم به برکت خون شهدا بود و انقلاب اسلامی ایران را تضمین کرد. نسل جوان و نوجوان، دوران دفاع مقدس را تجربه نکردند و ما بر خود وظیفه می‌دانیم مکتب شهدایی از جنس حاج قاسم سلیمانی را از مسیر تعلیم و تربیت به این نسل منتقل کنیم.

او افزود: اگرچه برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس باید بر اساس شیوه نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار گردد، اما نباید اجازه دهیم این هفته کم رنگ جلوه داده شود.

در ادامه محمود قنبرزاده مسئول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی بیان کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی امروز که در جهان طنین‌انداز است مرهون شهدا و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

او ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران فرهنگی، رشد و شکوفایی دانش آموزان و بالندگی در مکتب امام حسین و ایثار و شهادت را سرلوحه دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

قنبرزاده تصریح کرد: فارغ از هر تفکر سیاسی، کار آمدی، صداقت، همدلی و هم‌صدایی مدیر آموزش و پرورش با مجموعه بسیج فرهنگیان در راستای تفکر شهادت و ایثارگری از زمان تصدی مدیریت مجموعه تعلیم و تربیت بر هیچ کسی پوشیده نبوده و نیست.

در این جلسه که معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش،مسئول بسیج اقشار فرهنگیان، مسئولان بسیج دانش‌آموزی دختران، کارشناس مسئولان فرهنگی و هنری، تربیتی، کارشناسان امور شاهد و ایثارگران، فرهنگی و هنری، معاونین آموزشگاه‌های شهید اصغری، هاشمی رفسنجانی شهرستان اسلامشهر حضور داشتند، راستای شروع سال تحصیلی 1401-1400مدارس و برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار