دعوت فرماندار اسلامشهر از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت که اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر به صورت مجازی نسبت به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی همت کرده و منابع بسیار ارزشمندی برای آن در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۳۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دعوت فرماندار اسلامشهر از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به تبع آن اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر متفاوت‌تر از دوره‌های قبل در حال برگزاری است.

او افزود: امسال نیز همچون سال گذشته با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از فعالیت‌هایی که به صورت عمومی برگزار می‌شد، متوقف شده است، لذا اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر به صورت مجازی نسبت به برگزاری این جشنواره همت کرده که منابع بسیار ارزشمندی برای آن در نظر گرفته شده است و در این دوره همه مردم در سنین مختلف می‌توانند در بخش مخصوص به خود شرکت کنند.

مرسلپور بیان کرد: مردم فهیم و علاقمند به مطالعه کتاب شهرستان اسلامشهر را به شرکت در ضیافت کتابخوانی رضوی دعوت می کنم. امید است به یاری خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام، و همکاری همه دستگاه‌ها و مشارکت مردم فرهیخته شهرستان، گامی مهم در تحقق اهداف فرهنگی و ترویج معارف دینی و سیره معصومین علیهم السلام برداشته شود تا شاهد درخشش دوباره این شهرستان در این رویداد فرهنگی و مذهبی باشیم.

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار