اولین نشست اعضای شورای راهبردی توسعه‌ مدیریت سازمان پژوهش تشکیل شد

تهران (پانا) - جلسه‌ هماهنگی دبیران و اعضای کمیته‌های ذیل شورای راهبری توسعه‌‌ مدیریت، دوشنبه 15 شهریور 1400 در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست اعضای شورای راهبردی توسعه‌ مدیریت سازمان پژوهش تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در این جلسه محمد علوی‌تبار معاون توسعه‌ منابع و پشتیبانی سازمان بیان کرد: روز دوم شهریور 1400 اولین جلسه‌ی شورای راهبری توسعه‌‌ی مدیریت در دستگاه‌های اجرایی، با حضور آقای ملکی در سازمان پژوهش تشکیل شد و متناسب با تصویب‌نامه‌ی شورای‌عالی اداری، کمیته‌های مختلفی که ذیل شورای راهبری توسعه‌ی مدیریت بود نیز تشکیل شد و ابلاغ‌های آن برای اعضا ارسال شد.

وی افزود: امروز جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته‌های مختلفی که در ذیل شورای راهبری توسعه‌‌ی مدیریت به‌وجود آمده، تشکیل داده‌ایم تا نظر اعضا و مدعوین را راجع به اجرای بهینه‌ی این مصوبه به بحث بگذاریم.

در ادامه، حبیب‌الله مهری مدیرکل امور اداری و پشتیبانی، به معرفی کمیته‌های پنج‌گانه اعم از کمیته‌ ساختار و فناوری‌های مدیریتی، کمیته‌ توسعه‌ دولت الکترونیک و هوشمندسازی، کمیته‌ سرمایه‌ انسانی، کمیته‌ی سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و کمیته‌ی مدیریت عملکرد پرداخت و دبیر و اعضای هر کدام از این کمیته‌ها را معرفی کرد.

سپس اعضای جلسه در رابطه با مغفول ماندن شورا از سال 1393، اجرای بهینه‌ی مصوبه، لزوم تشکیل کمیته‌ها، شرح وظایف هر یک از کمیته‌ها و مسائل دیگر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

شورای راهبردی و توسعه‌ی مدیریت سازمان در حوزه‌های بهبود فرآیندهای مدیریت در حوزه‌های مختلف، ‌فرآیندهای دولت الکترونیک، ‌ارزیابی عملکرد، هوشمندسازی و پاسخگویی به شکایات در قالب پنج کمیته‌ی ساختار و فناوری‌های مدیریتی، دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه‌ی انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق کارکنان، مدیریت عملکرد تشکیل شده است. ابلاغ اعضای این شورا توسط معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی صادر شده است.

حبیب‌الله مهری مدیرکل امور اداری، حیدر تورانی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، محسن باهو مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات رئیس سازمان، عسگر ملکی مشاور رییس سازمان، ‌ علی محبی قائم مقام رییس سازمان، مهدی ایلکا رئیس اداره‌ی حراست، احسان یوسفی سرپرست گروه حقوقی و امور قراردادهای سازمان، بهنام نیک‌نژاد مدیر طرح و برنامه و امورمالی، صدیقه حسن‌زاده رییس روابط عمومی و امور بین‌الملل و معصومه نوروزی معاون فناوری اداره کل اداری و پشتیبانی از اعضای این شورا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار