طی مراسمی با حضور فرماندار دشتی :

از مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی به عنوان مدیر نمونه شهرستانی تجلیل شد

دشتی(پانا)- بر اساس ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان دشتی، علی حسینی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی به عنوان مدیر نمونه شهرستانی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
از مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی به عنوان مدیر نمونه شهرستانی تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، نشست تقدیر و تجلیل از مدیران و دستگاه های اجرایی نمونه شهرستان دشتی صبح روز ۱۴۰۰/۶/۱۵ در سالن فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

در این نشست فرماندار دشتی با بیان اینکه ارزیابی شهرستانی و در مراتب بالاتر استانی و کشوری طبق روال هر سال و با هدف ترغیب و تشویق دستگاه ها به ارایه خدمات مطلوب تر و بیشتر به مشتریان صورت می گیرد، اظهار کرد: ارزیابی دستگاه های اجرایی شهرستان بر اساس نحوه عملکرد، تعداد پروژه ها و میزان پیشرفت آنها و از همه مهمتر رضایتمندی ارباب رجوع آن اداره یا دستگاه دولتی صورت می گیرد.
عبدالله نادری گفت: در سالی که گذشت، همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی با توجه به بحران همه گیری بیماری کرونا عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند، به طوری که فرمانداری این شهرستان پس از ارزیابی عملکرد مناسب اداره های زیر مجموعه خود توسط استانداری بوشهر توانست مقام اول استانی را در زمینه های مختلف به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی شهرستانی، چند دستگاه دولتی به عنوان دستگاه برتر و چند مدیر دولتی به عنوان مدیر نمونه انتخاب شده اند.
نادری گفت: آموزش و پرورش شهرستان دشتی طی سال‌های گذشته عملکرد خوبی در همه زمینه ها بخصوص قبولی دانش آموزان در رشته ها و دانشگاه های معتبر دولتی از خود به نمایش گذاشته است که این خود یکی از عوامل موثر در انتخاب جناب حسینی به عنوان مدیر نمونه شهرستان دشتی بوده است.
در پایان این نشست از دستگاه‌ها و مدیران نمونه تجلیل شد.
در این نشست، فرماندار و معاونان این فرمانداری، بخشدار مرکزی و مدیران و روسای اداره ها و دستگاه های دولتی دشتی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار