فیلم کوتاه شبی 300، به جشنواره معتبر Asiana کره جنوبی راه یافت

لاهیجان (پانا) - فیلم کوتاه « شبی 300» به نویسندگی و کارگردانی محسن نجفی مهری از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان به عنوان تنها نماینده ایران به بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره معتبر Asiana کره جنوبی راه یافت.

کد مطلب: ۱۲۱۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فیلم کوتاه شبی 300، به  جشنواره معتبر Asiana کره جنوبی راه یافت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، جشنواره معتبر Asiana کره جنوبی که از امسال با نام GwangHwaMun در ماه اکتبر (از 22 تا 27 مهر ماه) برگزار خواهد شد قدیمی ترین جشنواره فیلم کوتاه در کره جنوبی است.
در این دوره از جشنواره پنج هزار و دویست فیلم کوتاه از صد و بیست و یک کشور جهان متقاضی حضور بودند که در نهایت چهل و چهار فیلم از سی و سه کشور به بخش مسابقه اصلی راه پیدا کردند که در این میان فیلم کوتاه« شبی 300» تنها نماینده ایران در این جشنواره است.
قابل ذکر است که فیلم کوتاه داستانی(شبی 300) اولین خروجی شورای تخصصی تولید استان گیلان و یازدهمین ساخته محسن نجفی مهری از فیلمسازان جوان عرصه فیلم کوتاه است.
در خلاصه داستان فیلم کوتاه داستانی «شبی 300» ذکر شده است که بچه ها سعی دارند ویلایشان را اجاره دهند اما احسان دلش نمی خواهد برای امشب ویلایشان اجاره برود و این کار آسانی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار