اجرای طرح مانا برای دختران مددجو در ملارد

ملارد(پانا)- در راستای اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در جهت ارتقای سلامت اجتماعی، طرح مانا با همکاری مرکز مثبت زندگی و با پیگیری‌های معاونت پیشگیری در سیزده جلسه اجرا شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مانا برای دختران مددجو در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با اعلام این خبر گفت: از تیر‌ماه این طرح در شهرستان ملارد با اجرای کلاس‌های آموزشی توسط متخصصین برای دختران نوجوان دارای معلولیت و یا خانواده افراد معلول آغاز شد که طی سیزده جلسه و با آموزش‌های مختلف به اتمام رسید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد افزود: در برگزاری این دوره آموزشی در غالب طرح مانا مهم‌ترین مسئله یادگیری چگونگی مشارکت در کارهای گروهی در جهت ارتقا سلامت اجتماعی است که در پایان این دوره به جهت حمایت‌یابی افراد شرکت‌کننده که دختران ۱۳ الی ۱۶ سال هستند، مقرر شد هشت ترم آموزش زبان انگلیسی توسط مدرس با هماهنگی این مرکز مثبت برگزار شود.

مسئول پیشگیری نیز ضمن تأکید بر اهمیت آموزش افراد از سنین پایین گفت: طرح‌های حوزه پیشگیری نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند که با راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی و عملکرد موفق این مراکز تلاش کرده‌ایم طرح‌های این حوزه را به مراکز مثبت واگذار کنیم.

اعظم عینی با اعلام اینکه در تمامی مراحل اجرای طرح کارشناسان حوزه امور توسعه و پیشگیری بر روند عملکرد مرکز نظارت دارند، بیان کرد: در اجرای طرح مانا نیز پس از اتمام دوره امکانات بسیار خوبی برای شرکت کنندگان توسط مرکز فراهم آمده که علاوه بر یک دوره آموزشی کامل زبان انگلیسی می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوند که با توجه به اینکه شرکت‌کنندگان در سنین بلوغ هستند می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در تصمیم‌گیری و نحوه برقراری ارتباط این افراد در جامعه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار