مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دومین نشست استانی پروژه مهر ۱۴۰۰ خبر داد:

آمادگی بالای ۷۰ درصدی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای شروع سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر اعضاء،دومین نشست پروژه مهر ۱۴۰۰ در سالن شورای شماره دو اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی بالای ۷۰ درصدی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای شروع سال تحصیلی جدید

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو گفت: پروژه مهر در واقع فرایند سالانه‌ای است که از اول مهر هر سال آغاز و تا پایان شهریور سال بعد ادامه دارد، عملکردی که مربوط به حضور با نشاط دانش‌آموز در مدرسه است.

او با اشاره به رتبه‌های برتر استانی در کارگروه‌های کشوری اظهار کرد: همه کارگروه‌ها می‌بایست طبق وظایف محوله که همه آنها در راستای ماموریت ادارات مختلف طرح‌ریزی شده است، آمادگی خود را برای شروع سال تحصیلی احراز کنند.

صیدلو با اشاره به آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی با نشاط و فعال، ابراز امیدواری کرد: با رصد فعالیت مناطق توسط کارگروه‌های متناظر استانی و بر طرف ساختن موانع بازگشایی، آمادگی کاملی برای شروع مهری پرشور را ترسیم خواهیم کرد.

این مقام مسوول با اشاره به تقسیم‌بندی ۶۰۵ ریز فعالیت در کمیته‌های استانی، دستیابی به ۶۰ درصد مطلوب کشوری را تاکنون، واقعی و درست ارزیابی کرده و پرهیز از آمارزدگی و اجتناب از غیرواقعی بودن مستندات ارائه شده را گام مهمی برای تحقق صحیح اهداف پروژه مهر برشمرد.

صیدلو همچنین بهداشت مدارس، سلامت کارکنان و دانش‌آموزان را اولویت اصلی آموزش و پرورش دانست و با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون فرهنگیان، اظهار امیدواری کرد، دانش‌آموزان بتوانند از مدرسه و معلم بعنوان درست‌ترین روش تربیتی که همان ارتباط چهره به چهره است هر چه‌ زودتر بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار