مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اعلام کرد:

اجرای 11 برنامه از سوی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی شهرستان دشتی در هفته دفاع مقدس

دشتی(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی از اجرای 11 عنوان برنامه ریز و درشت با موضوعات مختلف در فضای مجازی یا حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 11 برنامه از سوی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی شهرستان دشتی در هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سالن کنفرانس مدیریت با حضور کارشناسان ستادی آموزش و پرورش و سپاه امام رضا(علیه السلام) شهرستان دشتی برگزار شد.

علی حسینی اظهار کرد: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس آشنا کردن نسل جدید انقلاب با رازها و رمزهای دفاع مقدس است و پاسخ به شبهات آنان و القائات دشمنان، فرزندان این مرز و بوم را انقلابی تر بار می آورد .

مدیر آموزش و پرورش دشتی با بیان اینکه در این هفته 11 عنوان برنامه، اجرایی می شود تشریح کرد: در این راستا، با برنامه ریزی انجام شده، کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است و مسئول پیگیری، اجرا، پوشش و تبیلغ این برنامه ها در فضای حقیقی و مجازی هستند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ ریزی‌های انجام شده، هم در حوزه سخت‌افزاری و هم در حوزه نرم‌افزاری است، توجه به فضای مجازی در کنار کار در فضای حقیقی را مهم توصیف کرد و گفت: در بستر جامعه، به دلیل ورود و شیوع ویروس کرونا وجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی تاکید شده، اما باید بتوانیم در عین پاسداشت این هفته، سلامت فرهنگیان و دانش آموزان را حتما مورد توجه قرار دهیم.

حسینی با اشاره به اینکه روز شنبه 1400/7/3 روز بازگشایی مدارس است تاکید کرد: زنگ مقاوت که نماد هفته دفاع مقدس در مدارس است همزمان با زنگ بازگشایی مدارس در همین روز و در مدرسه شهید چاهشوری (شهید شاخص فرهنگی شهرستان دشتی در سال تحصیلی 1400/1401) ساعت 8 صبح نواخته می شود.

اسماعیل فربود مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در آستانه هفته، و چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس گفت: سپاه امام رضا(علیه السلام) به مناسبت هفته دفاع مقدس با استفاده از بستر بسیج دانش آموزی و حوزه های مقاومت و با کمک مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برنامه ریزی منسجمی را انجام داده که این هفته با محوریت شهید و شهادت همچنین پاسداشت رزمندگان و ایثارگران، خاطره رشادت ها و دلاورمردی‌های عزیزان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس زنده شود.

فربود، هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس همچنین انتقال تجربه دفاع مقدس برای نسل امروز دانست و گفت: نسل نوجوان و جوان ما باید از تجربیات دفاع مقدس بیاموزند تا در گام دوم انقلاب برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار پیش قدم و ثابت قدم و استوار باشند.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان دشتی یادوار مجازی شهدا، مسابقات فرهنگی در فضای مجازی در دوره‌های مختلف، دیدار با خانواده های شهدا را از جمله برنامه های پیش بینی شده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان این شهرستان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار