پیام تسلیت شهردار قم در پی درگذشت سرلشگر فیروزآبادی

قم(پانا) - در پی ارتحال سرلشگر بسیجی سید حسن فیروزآبادی، شهردار قم با صدور پیامی ضایعه فقدان این خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت شهردار قم در پی درگذشت سرلشگر فیروزآبادی

شهردار قم با صدور پیامی ضایعه فقدان سرلشگر فیروزآبادی این مقام عالی رتبه و خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر ویروس منحوس کرونا در جولانگاه خود و در کنار پرکشیدن دیگر هموطنان عزیز، باعث درگذشت یکی از خدمتگزاران این نظام مقدس شد و این‌بار سرلشگر دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام دار فانی را وداع گفت.

خدمات ارزشمند ایشان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه دوران دفاع مقدس، ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و دیگر مسئولیت‌های خطیری که عهده دار بودند و در جهت حفظ و حراست از کیان و جایگاه این مرز و بوم ، در میادین علمی، مدیریتی، اجرایی و عملیاتی از یادها نخواهد رفت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت جانکاه بسیجی سرافراز سرلشگر دکتر سید حسن فیروزآبادی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، خانواده مکرم آن مرحوم، هم‌رزمان و هم‌سنگرانش در هشت سال دفاع مقدس ، نیروهای مسلح و آحاد ملت سربلند ایران اسلامی، برای روح بلند آن مرحوم در سرای آخرت علّو درجات و هم‌نشینی با اولیا و اوصیا و نیز اجر صابران براى بازماندگان را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد
۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰
شهر مقدس قم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار