در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال ۱۴۰۰ مطرح شد:

سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش استثنایی امری مقدس و وظیفه همه دستگاه‌های ذی‌صلاح است

تهران (پانا) - با حضور معاون معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای شورای معاونین چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1400 در استانداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش استثنایی امری مقدس و وظیفه همه دستگاه‌های ذی‌صلاح است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو ضمن گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را اسطوره‌ای بی بدیل معرفی کرد که در زمان مسئولیت خودشان تصمیمات مهم مدیریتی می‌گرفتند که برای نسل‌های بعدی هم الگو می‌شدند، امروز من در پایان روزهای کاری و مسئولیتی دولتمردان پیشین برای دولتمردان دولت سیزدهم، آرزوی موفقیت در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی را دارم.

او گفت: امیدواری روزی فرا رسد که در جلسات شورای آموزش و پرورش دغدغه‌های مالی مانعی برای دستگاه مهم تربیتی که رسالت تربیت و تعلیم جوانان و نوجوانان و آینده‌سازان این کشور را دارد نباشد، چرا که این مشکلات سرعت ما را برای رسیدن به اهداف مقدسمان کند می‌کند.

او با اشاره به رفع موانع آموزشی و تربیتی در مدارس استثنایی، گفت: سرمایه‌گذاری در این حوزه کاری امری مقدس و وظیفه نظام تعلیم و تربیت است که می‌بایست با همکاری دستگاه‌های ذیربط به نحو شایسته صورت پذیرد تا نتایج قابل قبولی احصا شود.

صیدلو در خصوص نحوه بازگشایی مدارس گفت: آموزش و پرورش در حال بررسی سناریوهای مختلفی است که در آن اولویت با سلامت دانش آموزان و رفع دغدغه‌های اولیا باشد، و بنای ما این است تا سال تحصیلی جدید آموزش‌ها بصورت تلفیقی صورت گرفته و با کمترین تنش آموزش را آغاز کنیم.

در ادامه این نشست آقایان دژن رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، قنبری رییس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی و خانم حسن پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل با ارائه گزارش‌های خود از آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی در شرایط مصوب مراجع ذی‌صلاح خبر دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار