در گفت‌وگو با پانا؛

حسین‌زهی: باید فاصله بین مردم و مدیران از بین برود

وزرا، مدیران جهادی انتخاب کنند نه پروازی/با آمدن مدیران جهادی، فرصت خنثی‌سازی تحریم‌ها فراهم می‌شود/ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید بتواند موجبات رضایت فرهنگیان را فراهم کند

تهران (پانا) - عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سال‌هاست به مدیریتی چسپیده‌ایم که کارایی‌اش تمام شده است، ابراز امیدواری کرد با آمدن دولت و مدیران جدید، این وضعیت تغییر کرده و فاصله میان مردم و مدیران از بین برود.

کد مطلب: ۱۲۱۱۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حسین‌زهی: باید فاصله بین مردم و مدیران از بین برود

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با پانا به دیدار اخیر رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: «در این دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی بر بازسازی جهادی و انقلابی در حوزه‌های مدیریتی تاکید کردند. شعار آقای رئیسی شفافیت و مبارزه با فساد بوده و امیدواریم به وعده‌هایی که به مردم داده‌اند، عمل کنند. متاسفانه سالیان سال است که در کشور ما به یک نوع مدیریت چسپیده‌ایم که کارایی آن تمام شده است. اما با آمدن مدیران جهادی، مدیرانی که به میان مردم می‌روند، این وضعیت تغییر می‌کند و فرصت خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه هم فراهم می‌شود.»

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: «امیدوارم وزرای دولت سیزدهم در انتخاب مدیران خود دقت لازم را داشته باشند. مدیران پروازی انتخاب نکنند، مدیرانی را برگزینند که اهل کار باشند. باید فاصله‌ای که بین مردم و مدیران افتاده است از بین برود و با تعامل مناسب با مردم، فعالیت‌های لازم را انجام دهند. باید مدیرانی انتخاب شوند که به صورت جهادی کار کنند. »

وی به رای حداکثری مجلس به کابینه پیشنهادی سیدابراهیم رئیسی هم اشاره کرد و گفت: «رای اعتمادی که نمایندگان در این دوره به کابینه پیشنهادی دادند بی‌سابقه بود، این اعتماد نشان داد که مجلس در کنار دولت همیشه آماده است تا بتوانند با تعامل مناسب، کارهای خوبی برای مردم انجام دهند و مشکلات مردم را رفع کنند.»

حسین‌زهی همچنین به عدم اعتماد نمایندگان به حسین باغگلی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: «ایشان نتوانستند اعتماد کمیسیون تخصصی را کسب کنند و برنامه‌هایی که ارائه کرده بودند مورد تایید نمایندگان قرار نگرفت. امیدواریم در موقعیت‌های دیگری موفق باشند اما تشخیص نمایندگان این بود که ایشان نمی‌توانند وزارت مهم آموزش و پرورش را اداره کنند.»

این نماینده مجلس با بیان اینکه احتمالا به زودی و بعد از بازدیدی که نمایندگان از حوزه انتخابیه دارند، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی و انتخاب خواهد شد، گفت: «امیدواریم وزیری که برای آموزش و پرورش پیشنهاد می‌شود از بدنه آموزش و پرورش باشد، بتواند با توجی به نزدیکی آغاز سال تحصیلی امور آموزش آنلاین را به بهترین نحو مدیریت کند. وزیر پیشنهادی باید با فرهنگیان تعامل مناسب داشته و امور آن‌ها را به بهترین شکل ممکن پیگیری کند تا موجبات رضایت آنها فراهم شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار