بهره‌برداری از 3 پروژه عمرانی در میانه، همزمان با هفته دولت

میانه (پانا) - با حضور معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، امام جمعه میانه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و نمایندگان مردم میانه در مجلس و همزمان با هفته دولت 2 پروژه برق رسانی و یک پروژه آموزشی با اعتبار480 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از 3 پروژه عمرانی در میانه، همزمان با هفته دولت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این مراسم از پیگیری ها؛ تلاش و جدیت فرماندار ویژه شهرستان میانه؛ نمایندگان مردم میانه در مجلس؛ امام جمعه میانه و مدیر برق منطقه ای و شهرستان در به ثمر نشستن این پروژه های عظیم قدردانی کرد.

جهانگیری وجود شرایطی از جمله زمان؛ مکان؛ اعتبار و همدلی و همراهی مسوولین را سبب مهیا شدن زمینه برای اجرای چنین پروژه هایی عنوان کرد.
وی فراهم سازی زیرساخت برای توسعه اقتصادی را ضروری برشمرد و افزود: با فراهم بودن زمینه و شرایط برای توسعه در شهرستان از میزان بیکاری نیز کاسته می شود.
افتتاح هنرستان ۶ کلاسه شهدای بانک ملی در زمینی به مساحت 1264 متر مربع و با زیربنای 326 متر مربع با مشارکت۲۲ میلیارد ریالی سازمان نوسازی مدارس استان و ۱۰ میلیارد ریالی بانک ملی یکی از این پروژه ها بود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در آیین افتتاح این مدرسه از مشارکت بانک ملی در اجرای این مدرسه که در قبال مسوولیتهای اجتماعی نیز همواره احساس وظیفه می کند قدردانی کرد.
محمدرضا مشایخی با بیان اینکه شهرستان در انجام امور خیر و مشارکتی از جمله در مدرسه سازی زبانزد عام و خاص است به نیاز تاسیس و تجهیز مدارس در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی مدارس شهرستان به لحاظ فضا و تجهیزات فرسوده بوده و مشارکت بالای خیرین و اداره نوسازی را می طلبد.
فرماندار ویژه شهرستان در آیین افتتاح این دو پروژه در حوزه نیرورسانی به شهرستان با قدردانی از زحمات و تلاش تمامی مسئولین مربوطه و پیگیریهای انجام یافته در این راستا از سوی آنان در خصوص این پروژه ها گفت: کد انتقال و تعویض ترانس ها که به انرژی برق شهرستان می افزاید و این پروژه ها ضمن رفع نیاز و در راستای اشتغالزایی و نیرو رسانی به شهرک و همچنین افزایش نیرو در شهرستان به صورت جامع به اجرا رسید تا هدف متعالی خدمت در شهرستان برآورده شود.
محمدرضا مشایخی اضافه کرد: با توجه به تامین زیرساخت های موجود و جلب و جذب سرمایه گذرایهای جدید در شهرکهای صنعتی شاهد رونق شهرک و اهداف توسعه ای آن خواهیم بود.
وی افزایش ۳۰ مگاوات در جهت افزایش توان منطقه با افزایش ۲ ترانس را نعمتی برای شهرستان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حمایت‌های دکتر جهانگیری در استان و سایر دست اندرکاران استانی و حمایت‌های مسوولین شهرستان به زودی مرکز جراحی‌های محدود شهرستان در راستای نیاز بهداشتی و درمان شهرستان با تامین تجهیزات و تامین اعتبارات تاسیساتی به بهره برداری برسد.
ورود و خروج خط میانه- کاغذکنان در کلید خانه ۶۳ ولت شهرک صنعتی شماره ۲ به طول تقریبی ۱۳ کیلومتر جهت ورود و خروج یک مدار از خط مذکور با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و با هدف تامین برق مورد نیاز متقاضیان شهرک صنعتی شماره ۲ میانه و همچنین پروژه ی افزایش ظرفیت ترانس های ۶۳/۲۰ کیلو ولت میانه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال برای افزایش ظرفیت پست به جهت کاهش خاموشی ها و بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه در منطقه و تامین برق مطمئن متقاضیان منطقه با اشتغالزایی بیشتر به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای صدها نفر دو طرح دیگری بود که در هفته دولت در شهرستان میانه به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار