افتتاح زیرگذر پل شهید‌تولایی شهرک دانش شهرستان قدس

شهرقدس(پانا)- زیرگذر پل شهید‌تولایی شهرک دانش یکی از خواسته‌های به حق مردم این شهرک بوده که با حضور استاندار تهران و دیگر مسئولان به منظور کاهش مشکلات ترافیکی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح زیرگذر پل شهید‌تولایی شهرک دانش شهرستان قدس

یکی از عمده مشکلات کلان شهرها معضلی به نام ترافیک به دلیل رشد جمعیت، افزایش تردد خودروها و گسترش کسب‌ و کارهای مختلف می‌باشد که منطقه شهرک دانش شهرستان قدس نیز باتوجه به حجم بالای رفت‌ و آمدها از این امر مستثنی نیست چراکه زیرگذرها پاسخگوی نیاز جمعیت روستاهای دانش و زرنان نبوده و نیازمند بازسازی و تعریض بود.

به منظور تعریض زیرگذر پل شهید تولایی شهرک دانش جلسات متعددی در شورای ترافیک فرمانداری برگزار شد که نتیجه آن آغاز پروژه تعریض این زیرگذر بود و طی این مدت به دلیل اجرای عملیات مسیر رفت‌ و آمد فعلی مسدود شد و مسیرهای دیگری برای دسترسی به جاده فتح جایگزین شد.

لیلا واثقی فرماندار شهر قدس در مراسم افتتاح زیرگذر پل شهید تولایی شهرک دانش که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به هدف از افتتاح این پروژه بیان کرد: پروژه زیرگذر پل تولایی نقش مهمی در کاهش ترافیک این منطقه دارا است که عرض آن 3 و نیم متر بوده که به 17 متر ارتقا پیدا کرده، همچنین اعتبار آن از محل اعتبارات ارزش افزوده دهیاری تامین گردیده است.

او در خصوص پروژه‌های هفته دولت شهرستان قدس گفت: پروژه‌های هفته دولت شهرستان قدس مربوط حوزه‌های بهداشتی، زیر ساختی نظیر آسفالت و دیگر حوزه‌ها است.

فرماندار قدس با تاکید بر افتتاح زیرگذر پل سولیران و کاووسیه در ماه‌های آتی عنوان کرد: یکی از عمده مطالبات شهروندان شهرستان قدس افتتاح زیر گذر پل سولیران و کاوسیه است که شاهد افتتاح آن در ماه‌های آتی به منظور کاهش مشکلات شهروندان خواهیم بود.

خبرنگار حدیث سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار