بهره‌برداری از ۳۲ طرح عمرانی در بخش کرگانرود تالش

آستارا (پانا) - بهره‌برداری از ۳۲ طرح عمرانی و تولیدی با ۱۶۵ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، بمناسبت هفته دولت با حضور مسئولان بخش کرگانرود شهرستان تالش آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۳۲ طرح عمرانی در بخش کرگانرود تالش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش، فرماندار این شهرستان امروز در آئین بهره برداری تجمیعی از طرح ها در روستای اگری بوجاق بخش کرگانرود تالش گفت: برای تکمیل و اجرای این پروژه های عمرانی و تولیدی حاصل کار و تلاش بخشداری و دهیاری‌ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کمیته امداد امام(ره)، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری لیسار و امور برق قریب ۱۶۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمد حسین شاهکویی این پروژه ها را هفت پروژه دهیاری‌ها شامل جدول‌گذاری معابر، پل، کانال هدایت آب‌های سطحی و دیواره حفاظتی، کانال بتنی روستای حاجی‌لر، آسفالت راه روستایی اگری بوجاق، دیوار ضامن کوهستان مشایخ خطبه‌سرا، سه واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام(ره) و چهار پروژه اشتغالزایی، سرشاخه‌گیر روستای بنون خطبه‌سرا، ۱۲ پروژه برق شامل ترانس و اصلاح و تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار و افزایش قدرت ترانس برق، آسفالت‌ و لکه‌گیری معابر شهری اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: سردخانه ۵۰۰ تنی و سورت و بسته‌بندی میوه در شهرک صنعتی کشلی نیز که در سومین روز هفته دولت با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسیده بود، در بخش کرگانرود تالش واقع شده و با افتتاح آن برای ۹ نفر به صورت دائم و ۵۰ نفر به صورت موقت اشتغالزایی شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار