دفتر فن بازار منطقه‌ای استان اردبیل افتتاح شد

اردبیل(پانا) - طی آیینی با حضور استاندار اردبیل و دبیر شورای هماهنگی فن بازار کشور، شورای هماهنگی فن بازار و دفتر فن بازار منطقه‌ای استان تحت تولیت پارک علم و فناوری کار خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دفتر فن بازار منطقه‌ای استان اردبیل افتتاح شد

به گزارش استانداری اردبیل، هدف از تشکیل شورای هماهنگی فن بازار منطقه‌ای، تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به جامعه دانش بنیان استان با مشارکت و تعامل سازنده سازنده همه نهاد‌های مرتبط با علم وفناوری در سطح وسیع است.

در این آیین اکبر بهنام جو، استاندارو رییس شورای هماهنگی فن بازار منطقه‌ای استان گفت: دفتر فن بازار به شبکه‌های تخصصی ارتباط خواهند داشت و اینکه این دفتر از سال ۸۲ فعالیت خود را در پارک فناوری پردیس آغاز کرده ماموریت توسعه بازار فناوری را برعهده دارد و راه اندازی این دفتر در استان اردبیل نوید زمینه خوبی برای توسعه بازار عرضه و تقاضا ایجاد می‌کند.

او افزود: این دفتر زیر نظر پارک علم و فناوری استان فعالیت می‌کند و وظیفه اصلی آن ایجاد هماهنگی بین نهاد‌های علم و فناوری استان و بررسی برنامه‌های عملیاتی سالیانه فن بازار منطقه‌ای خواهد بود.

بهنام جو تصریح کرد: قبل از هر چیز باید از اقدامات و عملکرد استان‌های موفق الگو برداری کنیم و اطلاعات کافی در رابطه با چگونگی موفقیت کسب کرده تا در کوتاهترین زمان ممکن جهش مناسب در روند مدیریت و نحوه عملکرد داشته باشیم.

این مسوول با بیان اینکه فن بازار پلات فرم عرضه و تقاضا و ایجاد پل بین تمام عوامل است گفت: ظرفیت استان اردبیل در تولید محصولات دانش بنیان قابل توجه بوده با راه اندازی دفتر فن بازار می‌توان در صادرات و ارسال این محصولات در سایر استان‌ها و کشور‌های همسایه که نیاز‌مند این محصولات هستند اقدامات اساسی انجام داد.

در این آیین دبیر شورای هماهنگی فن بازار کشور و برخی از اعضای شورای هماهنگی استان دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود را تشریح کردند و در پایان دو شرکت دانش بنیان تفاهم نامه همکاری بین خود امضا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار