پیام مدیر کل آموزش و پرورش قم به‌مناسبت هفته دولت

هفته دولت فرصتی برای تفکر پیرامون مسئولیت در قبال نظام اسلامی است

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش قم در پیام تبریکی به مناسبت هفته دولت عنوان کرد این هفته فرصتی است تا در پیشینه انقلاب و وظیفه الهی در قبال نظام اسلامی اندیشیده شود.

کد مطلب: ۱۲۱۰۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هفته دولت فرصتی برای تفکر پیرامون مسئولیت در قبال نظام اسلامی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، «حمیدرضا شیخ الاسلام» با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.
متن کامل پیام به شرح ذیل است:
هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دولت از زحمات دولت‌مردان عزیز و کارمندان بزرگ دولت به خاطر خدمات بی منت نسبت به ملت بزرگ ایران در عرصه های ملی و بین المللی تقدیر شود.
این هفته یادآور بزرگداشت بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و محمدجواد باهنر، یاران دیرین امام راحل (ره) است که در مسیر برپایی عدل در جمهوری اسلامی همچون گلی بر کشیدند و به آغوش آسمان پیوستند تا ایران عزیز همچنان سربلند و استوار بماند.
این هفته فرصتی است تا در پیشینه انقلاب و وظیفه الهی خود در قبال حکومت جمهوری اسلامی ایران و پیروی از احکام الهی تأمل شود.
در آستانه شروع به کار دولت سیزدهم ضمن تبریک به دولت معزز و دولتمردان گرانقدری که با رای قاطع مجلس شورای اسلامی سکان هدایت وزارتخانه های کشور را عهده دار شده اند به همه مردانی که در برابر قدرت تسلیم نشده و نخواهند شد و با شعار دولت کارآمد در تحقق آرمان های امام عزیز و شهدای گرانقدر و در مسیر خدمات صادقانه به ملت کلام خدا را بر کلام نفس بزرگ‌تر شمرده و در راه برپایی عدل در حکومت جمهوری اسلامی ایران نهالی از جنس عشق می کارند برای همگان توفیقات روز افزون را مسالت می کنیم و امید آن داریم که عدالت علی علیه السلام در جامعه امروز حکومت اسلامی برپا شود و دولتمردان جدید تکرار شهیدان رجایی و باهنر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار