اطلاعیه دعوت به مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

بوشهر(پانا) - معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای زمان مصاحبه گزینش معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه دعوت به مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، متن اطلاعیه به شرح ذیل است: به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سال1400می رساند برای تشکیل پرونده و مصاحبه‌ تخصصی با همراه داشتن مدارک زیر برابر با جدول زمانبندی از روز شنبه06/06/1400 لغایت 16/06/1400 از ساعت 7:30 تا 16 به پردیس علامه طباطبایی به نشانی بوشهر- چهاره راه دادگستری- خیابان جهاد مراجعه کنند.

1) کلیه داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت، نمون برگ اطلاعات فردی را از تارنمای دبیرخانه هسته گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.irدریافت و نسبت به تکمیل دقیق نمون برگ و دو قطعه عکس، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی به امور اداری ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود تا قبل از شرکت در مصاحبه اقدام کنند.

2) داوطلبان پس از انجام مصاحبه تخصصی در پردیس علامه طباطبایی بوشهر در همان روز می‌بایست برای انجام مصاحبه گزینش به دبستان سعادت به نشانی بوشهر- خیابان ورزش- بعد از دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

3) مدارک مورد نیاز شامل چهار قطعه عکس 4*3، کپی و اصل مدرک تحصیلی دیپلم -کپی و اصل مدرک پیش دانشگاهی (درصورت دارا بودن مدرک)دفترچه درمانی، در صورت وجود، کپی و اصل کارت ملی، کپی از تمام صفحات شناسنامه و اصل آن، فرم اعلام آمادگی برای پذیرش مصاحبه (از طریق تارنمای سازمان سنجش دریافت شود). رایط و ضوابط اختصاصی نیز به این شرح است. نداشتن هیچ گونه رابطه استخدامی یا تعهد خدمت (دائم یا موقت )به نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی، داشتن حداقل معدل کل 14در دوره تحصیلی متوسطه دوم (معدل سه پایه اول ،دوم و سوم)، داشتن حداکثر سن 24سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (1/7/1376 به بعد)، حداقل معدل و حداکثر سن تحت هر شرایطی تغییر نخواهد کرد.

همچنین لازم به ذکر است عدم حضور در موعد مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش به هر دلیل به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه فرهنگیان تلقی می‌شود.

مسئولیت رعایت ضوابط و مقررات نظام وظیفه عمومی بر عهده داوطلبان (مرد) دعوت به مصاحبه شده است. چنانچه به هر دلیلی سازمان نظام وظیفه عمومی، پس از اعلام قبولی، معافیت تحصیلی صادر نکند، قبولی فرد لغو خواهد شد. انجام مصاحبه‌ مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده تحت هر شرایطی امکان پذیر نخواهد بود. بکا توجه به اینکه مبلغ 650000هزار ریال(شصت و پنج هزار تومان) بابت مصاحبه از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دریافت خواهد شد، ضروری است داوطلبان برای پرداخت وجه، یکی از کارت های عضو شبکه شتاب بانکی را همراه داشته باشند.

نکات بهداشتی که باید رعایت شود نیز شامل این موارد است. به منظور حفظ سلامت داوطلبان گرامی و عوامل اجرایی مصاحبه و جلوگیری از انتقال بیماری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ضروری است. حضور همراهان داوطلبین در محدوده انجام مصاحبه ممنوع است.استفاده از ماسک و خودکار شخصی، در صورت امکان استامپ، مایع ضدعفونی ضروری است. همچنینمعرفی شدگانی که مبتلا به کرونا در بیمارستان و در حال قرنطینه هستند، ضروری است تا طول مدت مصاحبه مدارک و مستندات خود را به مرکز مجری مصاحبه ارائه کنند تا شرایط مصاحبه و گزینش آنها در فرصتی آتی فراهم شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با شماره 33320919 (اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی) اداره کل آموزش و پرورش تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار