افتتاح 2 پروژه ورزشی در شهرستان دیر

بوشهر (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در شهرستان دیر یک متر و 20 صدم متر بوده و دارای وضعیت مطلوبی است خبر داد در 2 سال اخیر، 6 پروژه ورزشی در دیر افتتاح شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۰۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 2 پروژه ورزشی در شهرستان دیر

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ با حضور استاندار بوشهر و مدیران دستگاه اجرایی استان، بصورت ویدیو کنفرانس طرح های هفته دولت در دو شهرستان بوشهر و دیر به بهره برداری رسید.

گراوند با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهرستان دیر در هفته دولت افزود: 5 پروژه در شهرستان دیر با سرمایه‌گذاری 33 میلیارد و300 میلیون تومان در نخستین روز از هفته دولت افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم از افتتاح 2 پروژه ورزشی در شهرستان دیر خبر داد و گفت: سرانه فضای ورزشی در این شهرستان یک متر و 20 صدم متر است که دارای وضعیت مطلوبی است و در 2 سال اخیر، 6 پروژه ورزشی در دیر افتتاح شده است.

احمد بهروزیان‌فر با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان دیر افتتاح شده، افزود: زمین چمن مصنوعی روستایی در اولی جنوبی و جبرانی با اعتبار 16 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی مساحت زمین چمن مصنوعی اولی جنوبی را 924 متر مربع دانست و تصریح کرد: زمین ورزشی روستای جبرانی یک‌هزار 200 متر مربع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار