مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

زیرساخت‌هایی نظیر تهیه تبلت برای دانش‌آموزان، به شروع بهتر سال تحصیلی جدید کمک می‌کند

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد تبلت‌هایی که در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد در سامانه‌ای که طراحی شده توسط مدیر مدرسه ثبت می‌شود تا به‌راحتی بتوان از طریقه تحصیل دانش‌آموز مطلع شد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌هایی نظیر تهیه تبلت برای دانش‌آموزان، به شروع بهتر سال تحصیلی جدید کمک می‌کند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد اجرایی شاهد استان اظهار کرد: همواره نگرانی‌هایی در خصوص چگونگی تحصیل دانش‌آموزان در شرایط کرونایی وجود داشته که سعی کردیم با اهدای تبلت به دانش‌آموزان آنها را در روند آموزش مجازی قرار دهیم.

وی افزود: تبلت هایی که در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد در سامانه‌ای که طراحی شده توسط مدیر مدرسه ثبت می‌شود تا به راحتی بتوانیم از طریقه تحصیل دانش آموز مطلع شویم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: زیرساخت هایی نظیر تهیه تبلت برای دانش‌آموزان، به شروع بهتر سال تحصیلی جدید کمک می‌کند، دستگاه های مختلف استان در زمینه اهدای تبلت به دانش‌آموزان بسیار فعال هستند که البته بهتر است اهدای تبلت زیر نظر آموزش و پرورش انجام شود چرا که آموزش و پرورش از شرایط زندگی و تحصیلی دانش‌آموزان بهتر مطلع است.

اعتدادی تاکید کرد: معتقدم که در طی این 3 سال کمک‌های بسیاری به منظور حمایت از دانش‌آموزان شاهد در آموزش و پرورش سرتاسر استان انجام دادیم و همه توانمان را خواهیم گذاشت تا به آنها خدمت کنیم که صدور مجوز مدرسه شاهد شاهین شهر نمونه ای از این اقدامات است. ضمن اینکه معاونت آموزش متوسطه نیز برای بالا رفتن تعداد پذیرفته شدگان در کنکور 1400 تلاشهای فراوانی انجام داد که نتیجه آن را دیدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار