مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر:

اجرای طرح واکسیناسیون درشهرستان اسلامشهر با جامعه هدف 410 هزار نفر

اسلامشهر (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر عنوان کرد مردم باید بیماری کرونا را بسیار جدی بگیرند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام دهند، زیرا سرایت سویه دلتا خیلی سریع است.

کد مطلب: ۱۲۰۹۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح واکسیناسیون درشهرستان اسلامشهر با جامعه هدف 410 هزار نفر

فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن همایش‌های فرمانداری برگزارشد، با تبریک روز پزشک عنوان کرد: در حال حاضر پنج پایگاه فعال واکسیناسیون در شهرستان داریم و یکی از پایگاه‌های ما را اورژانس به عهده دارد.

او ادامه داد: کلیه ارگان‌های شهرستان در این پایگاه‌ها فعالیت دارند ما به طور متوسط روزانه ۴۵۰۰ واکسن تزریق می‌کنیم و در صدد هستیم آن را به ۶ هزار واکسن ارتقاء دهیم و شبکه بهداشت تمام همت خود را در راه خدمت به مردم به کار می‌گیرد.

تاجیک خاطرنشان کرد: تا کنون ۹۵ هزار نفر از مردم اسلامشهر دوز اول واکسن را دریافت کردند و جمعیت هدفی که در نظر گرفته شده، تقریبا 410 هزار نفر است.

او در رابطه با بیماری کرونا تأکید کرد: شرایط فوت و بستری‌ در بیمارستان‌های اسلامشهر همچنان صعودی است و مردم باید بیماری کرونا را بسیار جدی بگیرند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام دهند، زیرا سرایت سویه دلتا خیلی سریع است.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار