واکسینه شدن بیش از 41 هزار فرهنگی در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از واکسیناسیون 41008 نفر از فرهنگی استان بر علیه بیماری منحوس کرونا تا به امروز دوشنبه اول شهریور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
واکسینه شدن بیش از 41 هزار فرهنگی در آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی با قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون فرهنگیان که همزمان با سراسر کشور آغاز شده است تا به امروز اول شهریور ماه 41008 نفر از کارکنان مجموعه واکسن دریافت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهارداشت: این طرح در 5 مرکز تجمیعی ویژه فرهنگیان در تبریز و همچنین سایر مناطق استان در جریان است.

پاشایی اظهار امیدواری کرد که با واکسینه شدن معلمان و ارتقاء سطح ایمنی این قشر شاهد آغاز سال جدید تحصیلی متفاوت از سال گذشته باشیم.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان نیز گفت: همکاران فرهنگی سایر مناطق ساکن تبریز که تاکنون جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳فردا سه‌شنبه 2 شهریور جهت تزریق واکسن، آقایان به مرکز هنرستان اکبریه ناحیه ۵واقع در شهرک ارم و خانم ها به مرکز تجمیعی شهید ستارزاده ناحیه ۲واقع در خیابان منجم اول خیابان حجتی مراجعه فرمایند.

وی همچنین یادآور شد: در نواحی ۱و۳و ۴ویژه فرهنگیان خود ناحیه و در نواحی ۲و۵علاوه بر فرهنگیان خود ناحیه به فرهنگیان سایر مناطق مستقر در تبریز تزریق صورت خواهد گرفت.

داریوش حکیمی خار نشان کرد و گفت: بعد از اتمام بازه زمانی تزریق واکسن در مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان، همکاران جا مانده همانند سایر اقشار مردم می بایست از طریق سامانه نوبت گیری اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار