مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم خبر داد:

تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه استانی پنجمین جشنواره ملی فانوس در قم

قم(پانا)- «وحید رسولی» مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم، از ارسال بیش از یکصد اثر به دبیرخانه استانی پنجمین دوره جشنواره ملی «فانوس» ویژه تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه دفاع مقدس در قم و تمدید زمان این جشنواره تا 15 شهریور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه استانی پنجمین جشنواره ملی فانوس در قم

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، «وحید رسولی» مدیر هنری این اداره کل، اظهار کرد : از زمان اعلام فراخوان پنجمین جشنواره ملی فانوس تاکنون بیش از یکصد اثر در قالب تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت و مقاومت به دبیرخانه استانی این جشنواره در قم ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به گستردگی موضوع آثار و درخواست علاقمندان، مهلت ارسال اثر به این جشنواره که قبلا تا 31 مرداد اعلام شده بود، تا 15 شهریور ماه جاری تمدید شده است و پس از برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء هدایا به برگزیدگان استانی، آثار برتر جهت رقابت در سطح ملی به دبیرخانه کشوری در مشهدالرضا(ع) ارسال می شود.

بر اساس این گزارش، موضوعات جشنواره فانوس را ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، بیانیه گام دوم انقلاب، استکبار ستیزی و دستاوردهای دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تاثیرپذیری آن از دفاع مقدس، جوانان و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای سال های حماسه و ایثار و معرفی الگوهای عملی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس به جامعه تشکیل می دهد.

همچنین تبیین نقش اقشار، اقوام، مذاهب در دفاع مقدس، معرفی نقش ویژه بانوان، مادران، همسران، خواهران و فرزندان رزمندگان اسلام در معرفی حماسه ایثار و شهادت، معرفی دستاوردها و آثار ارزشمند فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و بین المللی دفاع مقدس در آستانه چهلمین سالگرد این حماسه بزرگ بخش دیگری از موضوعات پنجمین جشنواره ملی فانوس است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب های مختلف هنرهای نمایشی، تجسمی، موسیقی و سرود، تلویزیونی و سینمایی، نمایش و پادکست رادیویی و بخش آزاد به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در قم، انتهای بلوار شهید صدوقی، میدان مفید، پشت ایستگاه آتش نشانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم(باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) ارسال کنند.

همچنین جهت کسب اطلاع از جزییات پنجمین جشنواره ملی فانوس می توانند با شماره 09368311920 (وحید رسولی) در پیام رسان های ایتا و واتساپ و یا شماره 33554211-025 ارتباط برقرار کنند.

تعدادی از آثار ارسالی به جشنواره فانوس در سال های گذشته مربوط به دانش آموزان استان قم بود که بخشی از آنها نیز برگزیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار