با حضور معاون استاندار انجام شد؛

بررسی نحوه ارائه خدمات در اماکن مذهبی و گردشگری به بیماران کرونایی

مشهد(پانا)- پنجمین جلسه هماهنگی کمیته تخصصی اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه پیشگیری و مبارزه با کرونای استان برگزار و نحوه ارائه خدمات در اماکن مذهبی و گردشگری به بیماران کرونایی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۰۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بررسی نحوه ارائه خدمات در اماکن مذهبی و گردشگری به بیماران کرونایی

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی در حاشیه پنجمین جلسه هماهنگی کمیته تخصصی اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه پیشگیری و مبارزه با کرونای استان با تاکید بر لزوم توجه و امدادرسانی به بیماران نیازمند و بی بضاعت گفت: در این راستا تمهیداتی برای شناسایی و انجام سی تی اسکن و آزمایشات رایگان این قشر در نظر گرفته شده است که مورد تصویب قرار گرفته و در برخی مراکز درمانی انجام خواهد شد.

رئیس کمیته تخصصی اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرار گاه پیشگیری و مبارزه با کرونای استان با اشاره به تاثیر فوق العاده کمک های مردمی در فرآیند کنترل و درمان بیماری گفت: یکی از مصوبات این جلسه فعال شدن سایت جذب کمک های فعالان حوزه گردشگری است که برای خرید تجهیزات درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان از طریق آن هم برخی هزینه های بیماران نیازمند را تامین کرد.

وی بر لزوم تسریع در فرایند واکسیناسیون دست اندر کاران حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: امید است با افزایش آمار واکسیناسیون در جامعه در آینده نزدیک شاهد کاهش تلفات ناشی از این بیماری باشیم و بتوانیم وضعیت را از حالت بحرانی خارج کنیم.

این جلسه با حضور اعضا و به ریاست محمد صادق براتی رئیس کمیته و معاون هماهنگی امور زائرین استاندار خراسان رضوی تشکیل شد و اهم مسائل مرتبط با کنترل بیماری و نحوه ارائه خدمات در اماکن مذهبی و گردشگری به بیماران کرونایی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار