به منظور ترویج آموزه های انقلاب و دفاع مقدس صورت می گیرد

همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم

قم (پانا) - همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمینه ترویج آموزه های انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت ارتقاءمی‌یابد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، حجت الاسلام والمسلمین«علی کمساری» قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در قم، امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، از نزدیک در جریان برنامه ها و اقدامات این مجموعه قرار گرفت.
در این بازدید، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با تشریح ساختار و سازمان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در واقع هدیه ارزشمند حضرت آقا به مردم قم خواند.
وی افزود: این موزه علاوه بر چینش محتوایی دفاع مقدس، دربرگیرنده گنجینه ارزشمند آثار انقلاب اسلامی نیز خواهد بود و در افقی نه چندان دور، شاهد موزه آرایی درخور فرهنگ عاشورایی انقلاب و هشت سال شور و حماسه و نیز تبیین واژگان ارزشی نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهیم بود.
لقمانپور همچنین راه اندازی دو رشته دانشگاه کاردانی فرهنگی- امور موزه و کارشناسی روایتگری دفاع مقدس را از اقدامات این اداره کل در بعد علمی خواند و افزود: انشاءالله با همکاری های روزافزون شاهد رونق بیش از پیش بزرگترین کتابخانه تخصصی حوزه انقلاب و ایثار و شهادت در مجموع موزه باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین «علی کمساری» نیز با اشاره به غنای آرشیو ثبت و ضبط تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) عنوان کرد: تاریخ شفاهی غالب افرادی که در انقلاب و دفاع مقدس نقش داشته اند، می تواند زمینه همکاری مشترک و موثری در این زمینه باشد.
وی با ابراز خرسندی از وجود روحیه انقلابی، جهادی و پیشرو در مدیریت مجموعه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم، بر ارتقاء همکاری های مشترک در زمینه حفظ، نشر و ترویج آثار گرانبهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان قم تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار