درگذشت ناگهانی پیشکسوت آموزش و پرورش قم

قم(پانا)- پیشکسوت آموزش و پرورش قم و خادم دستگاه عزاداری سیدالشهدا(ع)، سید محسن هاشمی امروز در تاسوعای حسینی بر اثر ایست قلبی به لقاءالله پیوست.

کد مطلب: ۱۲۰۸۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
درگذشت ناگهانی پیشکسوت آموزش و پرورش قم

پیشکسوت آموزش و پرورش استان قم، بسیجی پرتلاش و خادم دستگاه عزاداری سیدالشهدا(ع) مرحوم «سید محسن هاشمی» امروز بر اثر ایست قلبی به لقاءالله پیوست.
به همین مناسبت، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه ای، درگذشت این فرهنگی عزیز را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:
«انا لله و انا الیه راجعون» خبر درگذشت دوست و همکار گرانقدرمان مرحوم مغفور شادروان حاج محسن هاشمی باعث تاسف و تاثر فراوان شد. بزرگ مردی که به حق خادم الحسین علیه السلام و یاران وفادارش علیهم السلام بود و به راستی با خلوص نیت در مسیر اهل بیت علیهم السلام زندگی می گذراند و همواره ذکر لبش لبیک یا حسین علیه السلام بود.
سید عزیزمان یکی از نوکران و ذاکران با اخلاص حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود که در شب شهادت ارباب بی کفنش دعوت حق را لبیک گفت و به آسمان خدا پر کشید.
آموزش و پرورش استان قم با تسلیت فراوان این مصیبت جانکاه به همه همسنگران، یاران و رفیقان این بزرگ مرد دوست داشتنی اعم از فرهنگیان، گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران معزز ۸ سال دفاع مقدس، پیشکسوتان بزرگوار آموزش و پرورش استان، خادمین و مدیران کاروان های حج و زیارت و بویژه خانواده گرانقدر و معزی مرحوم، برای این عزیز مخلص، مردمی، ارزشی و مکتبی و خادم به ملت علو درجات و برای بازماندگانش صبر جمیل را مسالت می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار