گمشده جامعه ما امید و انگیزه است

تهران (پانا) - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری می‌‌گوید ‏نمی‌دانم فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست» را دیده اید، من دیدم؛ همانجا که آخرین بار زنده یاد ‎فرشته طائرپور را دیدم، مثل همیشه استوار و با ایده‌های نو.

کد مطلب: ۱۲۰۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
گمشده جامعه ما امید و انگیزه است

معصومه ابتکار روز سه‌شنبه در مطلبی در حساب توئیتری خود نوشت: می‌گفت: گمشده جامعه ما امید و انگیزه است و این فیلم در عین تصویر کردن مشکلات ثابت می‌کند تلاش و اتحاد چقدر نتیجه‌بخش است. صد حیف... روحش شاد.

فرشته طائرپور تهیه کننده و از فیلم‌نامه نویسان سینمای ایران بر اثر عوارض ناشی از کرونا در سن ۶۹ سالگی از دنیا رفت.

منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما خبر درگذشت این تهیه کننده و فیلمنامه نویس را تایید کرد.

طائرپور تهیه کنندگی آثاری چون «گلنار» ،«خداحافظ دختر شیرازی» ،«آینه‌های روبرو» ، «نخودی»، «زن دوم»، «وقتی همه خواب بودند»، «پسر مریم»، «نان و شعر»، «پاتال و آرزوهای کوچک»، «مدرسه پیرمردها» را تهیه کرده است.

طائرپور از یک ماه گذشته به دلیل درگیری ریه پس از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و با وجود اینکه از بیمارستان مرخص شده بود، اما از دو روز قبل دوباره به بیمارستان برگشت و امروز از دنیا رفت.

طائرپور تهیه کننده سینمای ایران فردا ۲۷ مرداد همزمان با تاسوعای حسینی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود. جامعه صنفی تهیه کنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد مراسم تشییع پیکر فرشته طائرپور فردا چهارشنبه ۲۷ مرداد (تاسوعا) ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار