پیام رئیسی و مخبر به مناسبت سالگرد استقلال اندونزی

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در پیامی با تبریک سالگرد استقلال جمهوری اندونزی به دولت و مردم این کشور، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های دوستانه در پرتو اراده مشترک رهبران و با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قابل توجه دو کشور بیش از پیش توسعه یافته و شاهد آغاز فصل نوینی در روابط فیمابین باشیم.

کد مطلب: ۱۲۰۸۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیسی و مخبر به مناسبت سالگرد استقلال اندونزی

متن پیام سیدابراهیم رئیسی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جوکوویدودو

رئیس جمهوری اندونزی

فرارسیدن هفتاد و ششمین سالگرد استقلال جمهوری اندونزی را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدوارم با توجه به روابط حسنه و تاریخی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی و تأثیر سازنده آن بر هنجارهای بنیادین بین‌المللی از جمله حفظ صلح و ثبات بین‌المللی و مقابله با یکجانبه‌گرایی، همکاری‌های دوستانه در پرتو اراده مشترک رهبران و با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قابل توجه دو کشور، بیش از پیش توسعه یافته و شاهد آغاز فصل نوینی در روابط فیمابین باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و سربلندی مردم جمهوری اندونزی را مسألت دارم.»

معاون اول رئیس‌جمهوری نیز در پیامی به «معروف امین» معاون رئیس‌جمهور اندونزی، فرارسیدن هفتاد و ششمین سالروز استقلال این کشور را به وی، ملت و دولت اندونزی تبریک گفت.

در پیام محمد مخبر، ابراز امیدواری شده است؛ روابط مستحکم و تاریخی دو کشور با عنایت به زمینه‌های جدید همکاری در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با اتخاذ راهکارهای نوین و در پرتو پیوندهای مشترک اسلامی دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار