طرح «همکلاسی آسمانی» اتحادیۀ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اصفهان برگزار شد+فیلم

دانش آموزان عضو اتحادیه، مهمان خانواده‌های شهدا شدند

اصفهان(پانا)- طرح همکلاسی آسمانی، توسط اتحادیۀ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اصفهان در خانه خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد. در این طرح دانش‌آموزان با حضور در خانۀ شهدا، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، یاد و خاطرۀ شهدا را گرامی داشتند. در این مراسم، روایتگری، مداحی و سینه زنی انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح «همکلاسی آسمانی» اتحادیۀ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اصفهان برگزار شد+فیلم

دانش آموزان عضو در اتحادیۀ انجمن های اسلامی اصفهان تصمیم گرفتند تا در دهۀ اول محرم با انجام کاری، خانواده‌های معظم شهدا را به صورت متفاوتی خشنود کنند، خصوصاً با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده و تأکید بر عدم ایجاد تجمع و عدم امکان برپایی مجالس در مکان‌های سربسته، تصمیم بر این شد تا به جای دعوت خانوادۀ شهدا، ما مهمان این خانواده‌های گرامی شویم.
تا به امروز در خانۀ چهار شهید حاضر شدیم؛ شهید مجتبی بوجاریان ، که در 15 سالگی به شهادت رسیدند. در منزل شهیدان علیرضا و مهدی احمدی حضور داشتیم، که این دو شهید بزرگوار هم از جملۀ دانش آموزان شهیدی بودند که در زمان شهادت، عضو انجمن‌های اسلامی مدرسۀ خود بودند و در آخر هم در خدمت خانوادۀ شهید مهرداد واحدی حاضر شدیم.
در این جلسه، روایتگری کوتاه 10 دقیقه ای انجام شد، بعد از آن هم مداحی و سینه‌زنی با حضور مداح نوجوان هیئت انصارالمهدی اتحادیه برگزار شد.

خبرنگار: مهدی صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار