معرفی ۱۵ خانواده دارای ۲عضو معلول برای دریافت تسهیلات بلاعوض مسکن

هرمزگان(پانا)- رئیس اداره بهزیستی شهرستان میناب گفت در راستای برطرف کردن مشکلات مسکن معلولان به خانواده‌هایی که دو معلول دارند۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
معرفی ۱۵ خانواده دارای ۲عضو معلول برای دریافت تسهیلات بلاعوض مسکن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز نرگس شازهی در این باره گفت: در موضوع مسکن، دو گروه مددجویان عادی و مددجویان دارای معلولیت داریم که خانواده های دارای دو معلول مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال و سایر مددجویان و تواخواهان روستایی از۸۰ میلیون ریال تا ۱۰۰ میلیون ریال با توجه به امتیاز خانوار پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: خانواده های دارای ۲ عضو معلول به بالا در صورت نداشتن زمین جهت دریافت زمین رایگان به بنیاد مسکن معرفی می شوند.

رئیس اداره بهزیستی میناب افزود: این مبلغ بصورت کمک بلاعوض به ۱۵ خانواده دارای ۲فرزند معلول و ۱۰ خانواده تک معلول و سایر مددجویان این شهرستان که فاقد مسکن بوده و دارای زمین مسکونی باشند در قالب کمک هزینه ساخت مسکن پرداخت می شود.

شازهی تصریح کرد: علاوه‌ بر دریافت تسهیلات مسکن همچنین تمام افراد که تحت پوشش بهزیستی هستند، چه معلول و چه مددجوی عادی در صورت نیاز جهت دریافت انشعاب آب و برق رایگان معرفی می شوند.

به گفته شازهی ساخت ۲ باب مسکن برای سرپرست خانوارهای با معلولیت شدید در قالب تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیاء و همچنین ساخت مسکن برای ایتام در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه بودجه انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۲۴ خانواده تحت پوشش این اداره از معافیت انشعاب برق رایگان و تعداد ۷۵ خانوار انشعاب آب رایگان بهره مند شدند.

خبرنگار پانا: محمد عباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار