جوانمردی: تلاش می‌کنم اولین حضورم در پارالمپیک با مدال همراه باشد

تهران (پانا) - دونده پارالمپیکی ایران از انگیزه بالای خود برای درخشش در پارالمپیک توکیو خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جوانمردی: تلاش می‌کنم اولین حضورم در پارالمپیک با مدال همراه باشد

سید علی اصغر جوانمردی ملی پوش دو و میدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: از بعد رقابت های پاراآسیایی جاکارتا تمریناتم را برای پارالمپیک توکیو آغاز کردم تا ابتدا سهمیه این بازی ها و سپس خوشرنگ ترین مدال آن را بدست آورم. در طول این مدت زیر نظر مربیان تمرین کردم و در این روزها در تلاش هستم تا آمادگی ام را برای این رویداد بزرگ حفظ کنم.

وی ادامه داد: روی حریفانم شناخت خوبی دارم و امیدوارم با تمریناتی که در این مدت انجام دادم بتوانم با ثبت بهترین رکورد در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ برای کشورم افتخار آفرینی کنم و پرچم ایران را در این آوردگاه بزرگ به اهتزاز در آورم.

جوانمردی افزود: توکیو نخستین تجربه پارالمپیکی ام است و تلاش می کنم تا اولین حضورم با کسب خوشرنگ ترین مدال همراه باشد و بتوانم این مدال را به روح مرحوم بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان تقدیم کنم. هدف ورزشی ام حضور در چندین دوره پارالمپیک است و امیدوارم توکیو آغاز خوبی برای تحقق اهدافم باشد.

وی عنوان کرد: در مسابقات المپیک، نتایج ملی پوشان ایران را دنبال می کردم. پیروزی آنها روی ما تاثیر مثبتی داشت و انگیزه مان را برای تداوم موفقیت های کاروان ورزشی ایران در مسابقات توکیو ۲۰۲۰ چند برابر کرده است.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون، خانواده و مربیان برای حمایت هایشان تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم با دعای خیر ملت ایران، ورزشکاران کاروان کشورمان در توکیو با کسب مدال های خوش رنگ دست پر به ایران بازگردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار