مدیر کل آموزش و پرورش :

دو دختر البرزی برگزیده کشوری جشنواره ملی من یک دختر موفق ایرانی هستم شدند

کرج (پانا)- سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش البرزبا اعلام این خبر گفت: کیانا مرادی از دبستان 13 آبان ناحیه یک کرج در رشته انیمیشن و فاطمه صیقلی از دبیرستان فرزانگان متوسطه دوره دوم ناحیه 3 در رشته داستان نویسی برگزیده کشوری جشنواره " من یک دختر موفق ایرانی هستم " شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دو دختر البرزی برگزیده کشوری جشنواره ملی من یک دختر موفق ایرانی هستم شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش وی با اشاره به اینکه این جشنواره از سوی دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش، خرداد ماه سال جاری فراخوان شد، خاطرنشان کرد: پس از داوری آثار و اعلام نتایج، دو نفر دختران دانش آموز البرزی توانستند عنوان برگزیده این جشنواره را کسب کنند.

قاسمی اهداف برگزاری جشنواره را معرفی دختران توانمند و توجه ویژه به جامعه بزرگ دختران، پرورش مهارتهای اجتماعی، خودباوری، اعتماد به نفس و خلاقیت آنان برشمرد و ادامه داد دانش آموزان دختر تمامی مقاطع تحصیلی در رشته های ادبی(داشتان کوتاه، شعر، خاطره نویسی)، هنرهای تجسمی(خوشنویسی، نقاشی، تصویرسازی و عکاسی) و هنرهای نمایشی(فیلم کوتاه، قصه گویی، نماهنگ و انیمیشن) در این جشنواره شرکت کردند.

وی یادآورشد: کیانا مرادی، دانش آموز خلاق و هنرمند البرزی همچنین درجشنواره بین المللی دختران امروز با موضوع دختران، خانواده و گذار از کرونا که نیمه دوم سال 99 از سوی دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جهموری و با هدف هویت یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده، ، برگزار گردید، موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته پویا نمایی شد.

گفتنی است ارسال آثارجشنواره من یک "دخترموفق ایرانی" هستم به صورت مجازی در بستر شبکه شاد و از طریق دو کانال دخترم دنیای من و امور زنان وزارت متبوع به آدرس @dokhtaram_donyaye_man و @omoor_zanan صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار