سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تشریح کرد؛

جزئیات جلسه کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی کار

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حضور حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی در کمیسیون آموزش خبر داد و گفت در نشست امروز موضوعات مختلفی از جمله گسترش بیمه‌ها و افزایش بهره‌وری در شرکت‌های شستا مطرح شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات جلسه کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی کار

رضا حاجی پور در تشریح نشست نوبت بعد از ظهر امروز که با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، به خبرنگاران گفت: در ابتدای این نشست گزینه پیشنهادی در مورد سوابق تحصیلی و سوابق اجرایی خود توضیحاتی داد و درباره تحصیلات و تخصص خود که بیشتر در حوزه اقتصاد بود، نکاتی را بیان کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون نیز به برخی از موضوعات مهم در حوزه وزارت کار اشاره کردند، ادامه داد: یکی از نکاتی که نمایندگان به آن اشاره کردند این بود که این وزارتخانه بسیار وسیع بوده و نیاز به توجه بسیار زیاد دارد.

وی اضافه کرد: مهارت آموزی و توجه به سازمان فنی و حرفه‌ای، برآورد دقیق سرانه رفاه اجتماعی و ایجاد عدالت بین مناطق مختلف کشور، گسترش بیمه‌ها، حمایت از کارگران ساختمانی و مشکلات سازمان بهزیستی از دیگر مسائلی بود که در این نشست درباره آن بحث و بررسی شد.

حاجی پور اظهار کرد: لزوم بالا بردن میزان بهره‌وری در شرکت‌های شستا و لزوم تغییر برخی مدیران آن و سر و سامان دادن به بنگاه‌های اقتصادی آن یکی دیگر از مطالبات نمایندگان بود. همچنین توجه به آسیب های اجتماعی، اصلاح قانون کار و گسترش اشتغال و مخصوصا مشاغل زودبازده دیگر موضوعات مورد تأکید در این جلسه بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خاطرنشان کرد: اجرای اصول ۲۸ و ۲۹ قانون اساسی و توجه به بازنشستگان بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان و برطرف کردن مشکل زنان سرپرست خانوار نیز یکی دیگر از مطالبات اعضای کمیسیون آموزش از وزیر کار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار