حمایت وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد از هنرمندان آسیب‌دیده

تهران (پانا) - حمایت از هنرمندان‌ آسیب دیده از کرونا، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر در نشست امروز کمیسیون بهداشت و وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد از هنرمندان آسیب‌دیده

به‌ گزارش خانه ملت، «زهرا شیخی» در گفت وگویی با تشریح نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در این نشست وزیر پیشنهادی سوابق کاری و برنامه‌های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم انتظارات و دغدغه‌های خود در حوزه فرهنگ را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اعضای کمیسیون در این نشست مطرح کردند که کرونا مشکلات زیادی برای هنرمندان ایجاد کرده و ضروری است به وضعیت این قشر سروسامان داد و حمایت لازم را از هنرمندان آسیب دیده از کرونا داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم، توجه جدی به حوزه فرهنگ، سبک زندگی سالم ایرانی - اسلامی، مد و لباس ایرانی و اسلامی، نگاه سلامت محور در برنامه‌ها، فرهنگ سازی در حوزه جمعیت و نحوه فرزندپروری، حمایت از محصولات هنری و تولید و محتوا، صیانت از هویت و سبک زندگی اسلامی - ایرانی، تکریم اصحاب فرهنگ و هنر، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در استان‌ها، رسیدگی به معیشت هنرمندان و ایجاد بازارچه‌های عرضه محصولات را از جمله مباحثی دانست که اعضای کمیسیون در نشست با وزیر پیشنهادی مطرح کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم، یادآور شد: اسماعیلی قول داد که در صورت کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس این موارد را در اولویت‌ برنامه‌های خود قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار