برگزاری سوگواره احلی من العسل درمنطقه ۱۹

تهران(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ از برگزاری سوگواره احلی من العسل با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پایگاه ابوذر منطقه ۱۹، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سوگواره احلی من العسل درمنطقه ۱۹

ویژه برنامه سوگواره «احلی من العسل» (نوجوانان عاشورایی) به مناسبت ششم محرم سالروز شهادت حضرت قاسم بن الحسن (ع) امروز یکشنبه، با حضور هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه و سرهنگ یوسف پور فرمانده ناحیه مقاومت ابوذر برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه در این سوگواره گفت: این سوگواره یکی از محوری ترین برنامه های آموزش و پرورش بوده تا با افزایش معرفت در جهت آشنایی بیشتر با اهل بیت (ع) و تربیت دانش آموزان در مسیر فرهنگ عاشورایی گام برداریم.

وی اظهار کرد: سوگواره احلی من العسل در سه بخش شامل مداحی و سخنرانی با محوریت دانش آموزان، حرکت گروهی تعدادی از دانش آموزان و حرکت به سمت مزار شهدای گمنام واقع در بوستان ۲۲ بهمن و اجرای برنامه محفل شهدا برگزار شد.

وی افزود: همچنین در بخش پویش ها قسمت معرفتی در قالب مداحی و مطالعه در زندگی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش برگزار شد.

سوگواره احلی من العسل همه ساله در روز ششم ماه محرم و با هدف معرفی و بیان رشادت های حضرت قاسم ابن الحسن(ع) که مرگ را شیرین تر از عسل می دانست ، در دفاع از امام خود جانش را فدا کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار