استالونه «رامبو» را نبش قبر می کند

خبرگراری پانا؛ سیلوستر استالونه می خواهد با ساخت یک مجموعه تلویزیونی بر اساس کاراکتر جان رامبو، حیات این شخصیت واپس‌گرای تضمین کند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ این بازیگر 57ساله در حالی در تدارک مجموعه تلویزیونی" رامبو" است که اهل فن از مرگ هنری کاراکتر رامبو اسم می‌برند.

به اعتقاد تحلیل‌گران سینمایی شخصیت رامبو محصول دوران جنگ سرد و تضاد بین دو بلوک شوروی و آمریکا بود و با پایان دوران جنگ سرد، دوران او نیز به سر رسید.

اما همین تحلیل‌گران سینمایی بر این باور هستند که سیلوستر استالونه نمی‌خواهد دست از سر این کاراکتر ارتجاعی و جنگ طلب بردارد و قصد دارد از جسد مرده او نیز استفاده کرده و سود ببرد.

به نوشته سیاست اینترنتی موویز، استالونه در تدارک آن است تا با همکاری شرکت ایندیپیندنت استودیو اینترتینمنت، مجموعه تلویزیونی"رامبو"را تهیه و تولید کند.

آن‌ها از حال در فکر آن هستند که این مجموعه را در سطح آمریکا و بین‌الملل توزیع کنند و چشم امید به موفقیت پخش جهانی آن دوخته‌اند.

با آن که هنوز اخبار زیادی درباره این پروژه در رسانه‌های گروهی پخش نشده، ولی گفته می‌شود به احتمال بسیار زیاد خود استالونه دوباره در نقش رامبو بازی خواهد کرد.

در حال حاضر معلوم نیست فیلم‌نامه مجموعه تلویزیونی "رامبو" را چه کسی می‌نویسد و کارگردان آن چه کسی (یا کسانی) خواهند بود.

زمان شروع کار فیلم‌برداری "رامبو" تلویزیونی هم معلوم نشده است و تهیه‌کنندگانش می‌گویند امیدوارند آن را برای اواخر فصل پائیز جلوی دوربین ببرند.

نسخه اصی "رامبو" با عنوان "اولین خون" در سال 1982 به روی پرده سینماها رفت و راه را برای تولید چهار قسمت بعدی آن فراهم کرد.

این فیلم را تد کوچف بر اساس قصه فیلم‌نامه‌ای اقتباسی از مایکل کوزول کارگردانی کرد. این فیلم با نگاهی به کتاب اولین خون دیوید مورل نوشته شد.

قصه این فیلم درباره یک سرباز جنگ ویتنام بود که در بازگشت به خانه ،با یک سری مشکلات و دردسر روبرو شده و سر به طغیان بر می‌دارد.

این کاراکتر در قسمت های بعدی این مجموعه فیلم ، در خدمت سیاست خارجی ارتجاعی آمریکا قرار گرفت و تبدیل به یک موجود ضدکمونیست شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار