افتتاح سه طرح عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر 275 میلیارد ریال در شهرستان میانه

میانه (پانا)- با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه میانه، کرمی مدیر کل امور روستایی، صادقی مدیر پست بانک شعب استان و جمعی از اعضای شورای تامین سه طرح عمرانی با هزینه ای بالغ بر 275 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سه طرح عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر 275 میلیارد ریال در شهرستان میانه

محمدرضا مشایخی، فرماندار میانه، با قدردانی از همراهی و حمایتهای انجام شده از سوی مسوولین شهرستان و استان در اجرای پروژه های مختلف از پشتیبانی امام جمعه میانه در امور اجرایی، عنایت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و نگاه تخصصی ایشان با حضور موثر و میدانی در شهرستان و همچنین حمایت و همراهی مدیر کل امور روستایی و مدیر شعب پست بانک استان در پیشبرد این پروژه و سایر پروژه ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به درخواستهای بخش بویژه در حوزه راه، حوزه آب و راه را از اولویتهای چند ساله کمیته برنامه ریزی عنوان کرد و افزود: تمامی درخواستهای شهرستان در قالب مصوبه های سفر امروز در پیش جلسه استان مطرح و با تصویب نهایی به مرحله اجرا خواهد رسید که جاده میانه- ترک یکی از مهمترین ها در راستای استفاده بهینه و ایمن سازی لازم در این مسیر است.

جواد رحمتی با اشاره به ظاهر فریبنده برخی زمینه ها برای سرمایه گذاری‌ها بدون اشتغالزایی با سودآوری بالا گفت: باید از سرمایه گذارانی که این زمینه ها را ندید گرفته و با عرق به منطقه و زادگاه خود با وجود مشقتهای زیاد اداری برای گرفتن مجوز، به فکر اشتغال جوانان زادگاه خود و رونق اقتصاد و معیشت در منطقه خود هستند قدردانی کرد، زیرا کار این عزیزان دارای ارزش معنوی بالایی بوده و کمتر از نبرد در جبهه های دفاع از وطن نیست.

وی احداث پیاده راه از سوی شهرداری در جهت ارتقای استانداردهای شهری و انسان محور را یکی از پروژه های مهم خواند و تاکید کرد: باید از این قبیل پروژه های انسان محور بیشتر به اجرا رسیده و الگوسازی شود.

وی در ادامه بر لزوم ایجاد مجموعه ای جهت همگرایی بیشتر در شهرستان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث رفع موانع تولید برای بازکردن پابندهای اداری در بحث سرمایه گذاری و توسعه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار